Gå til innhold

Grabben vid graven inntil :)

flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn

Enig! Skjønn film!

Skjønner problemstillingen da.. Kan være vanskelig å finne ut av hva som _egentlig_ er viktigst. Men man skjønner det til slutt.. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Enig! Skjønn film!

Skjønner problemstillingen da.. Kan være vanskelig å finne ut av hva som _egentlig_ er viktigst. Men man skjønner det til slutt.. *S*

Jeg likte den også - en kosefilm.

Men ville den dama trives på ei bondegård, da? De måtte finne løsninger, og de ville møte vanskeligheter.

Uansett, en herlig film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Skjønn film!

det var egentlig litt "søkt" at en bonde og en bibliotekar skulle fremstilles som fra vidt forskjellige verdener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sett den før i går,- men ja,- den var noe for meg :-)

Også er han sånn "stygg-pen" han hovedrolleinnehaveren - du bør se "Så og som i himmelen" - den er ENDA bedre! med samme mann i hovedrollen - da er rollene omvendt på en måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den også - en kosefilm.

Men ville den dama trives på ei bondegård, da? De måtte finne løsninger, og de ville møte vanskeligheter.

Uansett, en herlig film.

Det er jo mange med gård som jobber i andre jobber ved siden av. Bondelivet er ikke SÅ merkelig! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er han sånn "stygg-pen" han hovedrolleinnehaveren - du bør se "Så og som i himmelen" - den er ENDA bedre! med samme mann i hovedrollen - da er rollene omvendt på en måte :)

Aha,- da vet jeg det. Takk for tips! (for ja, han var litt fascinerende...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du en dram til filmen eller? Den heter jo "Grabben i graven bredvid"! :o)

hm...jeg lurte litt på den overskriften - men mente han var jo ikke I graven? :)

det het ikke INNTIL heller, det korrekte er:

""Grabben i graven bredvid"

er jeg tilgitt tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..fantes ikke hos Platekompaniet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engel 49+

Det er jo mange med gård som jobber i andre jobber ved siden av. Bondelivet er ikke SÅ merkelig! hehe

nei, men hun ville ha latte'n sin og kulturen sin osv...

Han bodde jo litt øde.

Men han var sexy...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

det var egentlig litt "søkt" at en bonde og en bibliotekar skulle fremstilles som fra vidt forskjellige verdener...

landet i sverige kan sikkert være veldig veldig øde. Bare se på svenskekartet. Vi har jo kystlinjen. De har uendelig mye innmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den går på kino om dagen :) Få med deg noen du tør å grine sammen med.

Tror jeg får gå alene :-)

Eller,- er den noe for en datter på 14?

Forresten,- den går visst ikke på kinoen her på stedet. Har kanskje vært der allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landet i sverige kan sikkert være veldig veldig øde. Bare se på svenskekartet. Vi har jo kystlinjen. De har uendelig mye innmark!

joa men dog...jeg bor sjøl på landet og har bødner rundt meg hele tiden - tror ikke jeg har møtt noen som han enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får gå alene :-)

Eller,- er den noe for en datter på 14?

Forresten,- den går visst ikke på kinoen her på stedet. Har kanskje vært der allerede...

Tja - den er litt ekkel på slutten - så du får vurdere om hun tåler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

joa men dog...jeg bor sjøl på landet og har bødner rundt meg hele tiden - tror ikke jeg har møtt noen som han enda. :)

Sverige er delvis avfolket. Har aldri vært spes. intr. i distrikspolitikk, men ser jo at det kan ha noe for seg å opprettholde sysselsetting i mye av landet. Stakkars svensker i det store innlandet deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...