Gå til innhold

Dine første onaniminner

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne på 28, anonym nå...

Husker du når du begynte å onanere?

Jeg tror ikke jeg hadde begynt på skolen en gang. Det første jeg husker er at jeg brukte dusjen i badekaret.

Har også minner fra barneskolen der jeg gned meg inntil stanga i klatrestativet etter at det hadde ringt inn. Det at jeg hadde så dårlig tid pirret meg.

Og er det normalt at en så ung jente får orgasme??

Jeg har egentlig alltid vært opptatt av sex og har alltid (så lenge jeg husker) onanert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180672-dine-f%C3%B8rste-onaniminner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var i 11 - 12-års alderen.

Husker jeg onanerte og syntes det var godt, men det gikk ikke for meg i starten.

Husker første gangen jeg fikk en slags orgasme. Det kom ikke noe ut, men du verden for en følelse, husker den rykket voldsomt til flere ganger. Husker ikke første gangen jeg sprutet.

Annonse

ShitDiddelyDo

12-13. En kompis som visstnok hadde pult når han var 8 holdt foredrag om hvordan det skulle gjøres. At alle musklene i kroppen skulle strammes for å oppnå best mulig nytelse.

Til slutt kom jeg. Det var litt skummelt. Mistet fullstendig bakkekontakten og lot det stå til.

12-13. En kompis som visstnok hadde pult når han var 8 holdt foredrag om hvordan det skulle gjøres. At alle musklene i kroppen skulle strammes for å oppnå best mulig nytelse.

Til slutt kom jeg. Det var litt skummelt. Mistet fullstendig bakkekontakten og lot det stå til.

Pult når han var 8?? _Særlig_!! ;-))

Har hørt at gutter er flinke til å skryte på seg litt, men den var vel litt drøy? *S*

Det er noen som _tror_ de puler allerede i barnehagen også, men det er nok mer av typen "leke doktor"! *he he*

ShitDiddelyDo

Pult når han var 8?? _Særlig_!! ;-))

Har hørt at gutter er flinke til å skryte på seg litt, men den var vel litt drøy? *S*

Det er noen som _tror_ de puler allerede i barnehagen også, men det er nok mer av typen "leke doktor"! *he he*

Det var nok av typen "leke doktor" der i gården også. Men han påstå at det var tilfelle. At han for første gang hadde samleie som 8-åring. Jenta var også 8.

Synes selv det høres litt sykt ut, men han var en kåt jævel. Runket nesten hele tiden. Og når jeg leser her at enkelte jenter har onanert siden de var 6-8, til og med med orgasme, vet man aldri.

Mary Poppins

Det var nok av typen "leke doktor" der i gården også. Men han påstå at det var tilfelle. At han for første gang hadde samleie som 8-åring. Jenta var også 8.

Synes selv det høres litt sykt ut, men han var en kåt jævel. Runket nesten hele tiden. Og når jeg leser her at enkelte jenter har onanert siden de var 6-8, til og med med orgasme, vet man aldri.

i og med du bruker mine tall antar jeg at du snakker om meg, og selv om jeg onanerte da jeg var så ung, med orgasme og det hele, hadde jeg ikke hatt sex i den alderen.. no way.

Tror du kan være rimelig sikker på at han kameraten din skrøyt på seg denne episoden. Men han ble vel en helt i vennegjengen deres, så han fikk hvertfal litt ut av sin lille løgn :)

Har en 8-åring tiss som er lang nok til det???

ShitDiddelyDo

i og med du bruker mine tall antar jeg at du snakker om meg, og selv om jeg onanerte da jeg var så ung, med orgasme og det hele, hadde jeg ikke hatt sex i den alderen.. no way.

Tror du kan være rimelig sikker på at han kameraten din skrøyt på seg denne episoden. Men han ble vel en helt i vennegjengen deres, så han fikk hvertfal litt ut av sin lille løgn :)

Nei, han ble ingen helt. Vi var så unge at vi knapt fattet hva det var snakk om. :)

Annonse

Gjest kvinnekvinne

I barnehagealder, men det var høyst uklare tanker som pirret meg, noe med å være naken, "straffes" ol. Det var i sengen om kvelden. Orgasme fikk jeg ikke før jeg var fjorten og lå og leste en ungdomsbok med sexscener. Gjett om jeg ble overraska! Det var først rundt de tider fantasiene involverte gutter og slikt også, men den gang da var det svært opphidssende å tenke på å leie en gutt, for ikke å snakke om kysse ham, så det skulle ikke mye til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...