Gå til innhold

Dine første onaniminner


Gjest Kvinne på 28, anonym nå...

Anbefalte innlegg

Husker du ikke noe fra du var 5-6 år?

Spesielle hendelser/ting som gjorde inntrykk, husker en bedre enn andre ting.

En sånn følelse husker en ganske godt.

;)

Da fikk sikkert ikke jeg orgasme så tidlig, jeg kan ikke huske at jeg fikk det. Men at det var godt å f.eks tørke seg, det hadde jeg fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fikk sikkert ikke jeg orgasme så tidlig, jeg kan ikke huske at jeg fikk det. Men at det var godt å f.eks tørke seg, det hadde jeg fått med meg.

Jeg visste jo ikke hva det var den gangen, da.

Men jeg husker frustrasjonen de gangene jeg ble avbrutt av et eller annet sånn at jeg ikke fikk den tippe-over-krible-i-hele-kroppen-følelsen (tenkte såklart ikke de ordene da, men når jeg husker tilbake så var det omtrent sånn).

Den følelsen jeg fikk da det gikk, husker jeg også. Det gjorde nok inntrykk, selv om jeg ikke visste akkurat hva det var dengang, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at du har dårlig tid husker eg og at det pirret meg..

Eg husker egentlig ikkje når eg fikk min første men det eg husker er at eg klatret på stang..og da kjente eg det kitlet noe jevlig i buksene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raleigh

I barnehagealder, men det var høyst uklare tanker som pirret meg, noe med å være naken, "straffes" ol. Det var i sengen om kvelden. Orgasme fikk jeg ikke før jeg var fjorten og lå og leste en ungdomsbok med sexscener. Gjett om jeg ble overraska! Det var først rundt de tider fantasiene involverte gutter og slikt også, men den gang da var det svært opphidssende å tenke på å leie en gutt, for ikke å snakke om kysse ham, så det skulle ikke mye til.

Er du litt maschosistisk i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

I barnehagealder, men det var høyst uklare tanker som pirret meg, noe med å være naken, "straffes" ol. Det var i sengen om kvelden. Orgasme fikk jeg ikke før jeg var fjorten og lå og leste en ungdomsbok med sexscener. Gjett om jeg ble overraska! Det var først rundt de tider fantasiene involverte gutter og slikt også, men den gang da var det svært opphidssende å tenke på å leie en gutt, for ikke å snakke om kysse ham, så det skulle ikke mye til.

hehe kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg har en spesiell fantasi jeg tenner enormt på og som jeg alltid har fantasert om siden jeg begynte å onanere. Den eneste forskjellen er at denne fantasien har blitt riiiimelig mye mer kinky som årene har gått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg hadde nok ikke det. Men jeg har knapt lang nok tiss som 29-åring.

Nåh, den duger vel tenker jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidlig ute...ja

Kan godt tenkes at det er sant med han på 8 som debuterte. Jeg var 5 -6 år da nabogutten på 7 slikket meg.Jeg nøt det! Holdt på sånn i flere år vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikkesign

Kan godt tenkes at det er sant med han på 8 som debuterte. Jeg var 5 -6 år da nabogutten på 7 slikket meg.Jeg nøt det! Holdt på sånn i flere år vi to.

Kan det stemme? Jeg visste ikke om slikking før jeg var over 20 (!)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 24 år

jeg tror jeg må ha vært omtrent 6-7 år. Visste ikke hva orgasme var og skammet meg veldig over hva jeg gjorde og var overbevist om at jeg var den eneste i verden som gjorde akkurat dette her med kroppen min. Fikk best utløsning med å bruke puta mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...