Gjest Morina Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Programmet i går var nesten enda bedre enn det første! Dette er det beste oppussingsprogrammet som har gått på TV, uansett kanal. Aurora var ei utrolig søt lita jente. Du verden for et hus familien fikk! *snufset litt under programmet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg kan omtrent ikke se på sånt, skikkelig tåkesyn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du verden så fint og lettvint de fikk det. Aurora fikk sansemotorisk rom og det hele! Hurra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 JEG VIL HA DEN KANALEN!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 JEG VIL HA DEN KANALEN!!! Bare å skaffe seg parabol med Viasat det :-) I mellomtiden, se på http://www.ekstremoppussing.no/?page=family&id=100988748 - for litt om den familien som var igår. På "Før/Etter"-linken kan du se hvert av rommene før og etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bare å skaffe seg parabol med Viasat det :-) I mellomtiden, se på http://www.ekstremoppussing.no/?page=family&id=100988748 - for litt om den familien som var igår. På "Før/Etter"-linken kan du se hvert av rommene før og etter. TAKK! da skal jeg inn og kikke -vi har parabol og canal Digital - tror det holder...hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bare å skaffe seg parabol med Viasat det :-) I mellomtiden, se på http://www.ekstremoppussing.no/?page=family&id=100988748 - for litt om den familien som var igår. På "Før/Etter"-linken kan du se hvert av rommene før og etter. Hadde noen trodd at jeg hadde likt et sånt kjøkken, soverom eller kledning på huset, så hadde det ikke vært gledestårer. Det var fælt kjøkken! Så ut som et laboratorium. Tar de hensyn til smaken til de som bor der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hadde noen trodd at jeg hadde likt et sånt kjøkken, soverom eller kledning på huset, så hadde det ikke vært gledestårer. Det var fælt kjøkken! Så ut som et laboratorium. Tar de hensyn til smaken til de som bor der? Selvsagt gjør de det! :-) I forrige program (som du også finner på sidene der) så var det en mor med 8 barn (ikke alle var hennes egne, les mer på siden der om historien), men der tok de hensyn til både mors ønsker, og hvert av de 8 barnas ønsker og/eller personlighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tv-tittern Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 TAKK! da skal jeg inn og kikke -vi har parabol og canal Digital - tror det holder...hehe Ekstrem oppussing går på Viasat parabolen ...... TV3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ekstrem oppussing går på Viasat parabolen ...... TV3 I know! Jeg hadde sikkert bare irritert meg over den sterile stilen de dytter på folk -mulig jeg er litt rar.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 De fikk det bare utrolig lekkert!! Mannen i huset (her) hadde tårer langt nedover kinna :-) Kjempebra program! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 I know! Jeg hadde sikkert bare irritert meg over den sterile stilen de dytter på folk -mulig jeg er litt rar.... Alle får ikke hus i minimalistisk stil, ta det helt med ro! :-) Den norske serien er den første utenfor USA, og er bygget på akkurat samme lest. Nå har det bare blitt vist to programmer i den norske serien så langt. Her er et kjøkken "in the making" som ikke ser så altfor minimalistisk ut i stilen etter min mening: http://www.concordelevator.com/Gallery/extmakovr/ext-images/Kitchen-01.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Alle får ikke hus i minimalistisk stil, ta det helt med ro! :-) Den norske serien er den første utenfor USA, og er bygget på akkurat samme lest. Nå har det bare blitt vist to programmer i den norske serien så langt. Her er et kjøkken "in the making" som ikke ser så altfor minimalistisk ut i stilen etter min mening: http://www.concordelevator.com/Gallery/extmakovr/ext-images/Kitchen-01.jpg *puster lettet ut* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du verden så fint og lettvint de fikk det. Aurora fikk sansemotorisk rom og det hele! Hurra! Det var kult at de faktisk gjorde en så god jobb med tilrettelegging og stimuleringsmuligheter for jenta:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg satt hos naboen i går kveld kl. 20.00, og til slutt var det bare snufsing fra alle mann... Herremin, så utrolig rørende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arkitektspire Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hadde noen trodd at jeg hadde likt et sånt kjøkken, soverom eller kledning på huset, så hadde det ikke vært gledestårer. Det var fælt kjøkken! Så ut som et laboratorium. Tar de hensyn til smaken til de som bor der? Hjem overlesset med møbler/ting i 70-talls stil er harry, syns jeg. Men det kan godt hende at stilen blir slik igjen....la oss si om 20 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hjem overlesset med møbler/ting i 70-talls stil er harry, syns jeg. Men det kan godt hende at stilen blir slik igjen....la oss si om 20 år. det er en mellomting jeg syns dette er koselig jeg: http://www.solfjeld.no/newimg/kjokken/DSCF0880.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arkitektspire Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det er en mellomting jeg syns dette er koselig jeg: http://www.solfjeld.no/newimg/kjokken/DSCF0880.jpg Smak og behag kan ikke diskuteres, men "ditt" kjøkken syns jeg er gammeldags. Viktigst at vi begge trives med våre valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Smak og behag kan ikke diskuteres, men "ditt" kjøkken syns jeg er gammeldags. Viktigst at vi begge trives med våre valg. Ja, så klart - derfor lurte jeg også på om de som fikk huset sitt omgjort hadde blitt spurt om smak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arkitektspire Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja, så klart - derfor lurte jeg også på om de som fikk huset sitt omgjort hadde blitt spurt om smak Det eneste ønsket de kom med, var å beholde en gammel stol og to vitrineskap. Det fikk de. Ellers ga de frie tøyler, og de var jo til de grader fornøyd når de kom hjem etter de 10 dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.