flisa Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det eneste ønsket de kom med, var å beholde en gammel stol og to vitrineskap. Det fikk de. Ellers ga de frie tøyler, og de var jo til de grader fornøyd når de kom hjem etter de 10 dagene. Det er bra! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det eneste ønsket de kom med, var å beholde en gammel stol og to vitrineskap. Det fikk de. Ellers ga de frie tøyler, og de var jo til de grader fornøyd når de kom hjem etter de 10 dagene. Det kan vel hende det blir sagt litt mer enn hva vi får se på TV også da, men i dette tilfellet tror jeg familien hadde vært fornøyd med ethvert kjøkken, så lenge datteren kunne komme inn der. Og det var jo først og fremst hennes spesielle behov som var så flott ivaretatt, selv om også mor og far og det ufødte barnet fikk litt de også. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 det er en mellomting jeg syns dette er koselig jeg: http://www.solfjeld.no/newimg/kjokken/DSCF0880.jpg Det var nydelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.