Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er på leting etter en privat person som er kreativ når det gjelder å skrive vers eller dikt. Det skal brukes i forbindelse med jobb søking, tror ikke det er vanskelig bare det er rette personen. Er du den rette ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sikkert -- hva får jeg betalt??? )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Sikkert -- hva får jeg betalt??? )) Kommer ann på hva vi får til. Har du gjort det før ? Noen spes pris du mener det bør være ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kommer ann på hva vi får til. Har du gjort det før ? Noen spes pris du mener det bør være ? aner ikke, kommer an på hvor langt det skal være. Hva skal det handle om, en presentasjon av deg selv? Er diktets kvalitet avgjørende betydning for jobben for å vise at du er flink å dikte? ..nei, da hadde du jo gjort det selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 aner ikke, kommer an på hvor langt det skal være. Hva skal det handle om, en presentasjon av deg selv? Er diktets kvalitet avgjørende betydning for jobben for å vise at du er flink å dikte? ..nei, da hadde du jo gjort det selv Nei, men det skal være spesielt, for dem skal gjøre folk nysgjerrige (?) på meg og i dikte/verse skal det være en link til min hjemmeside der er all innfon om meg. Det skal ikke være for langt for da vill ikke folk ta seg tid til å lese det. Det er viktig å gjøre seg anderledes i disse dagr når man skal ha seg jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Nei, men det skal være spesielt, for dem skal gjøre folk nysgjerrige (?) på meg og i dikte/verse skal det være en link til min hjemmeside der er all innfon om meg. Det skal ikke være for langt for da vill ikke folk ta seg tid til å lese det. Det er viktig å gjøre seg anderledes i disse dagr når man skal ha seg jobb. Beklager alle skrive feil, det går litt fort i svingene her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Beklager alle skrive feil, det går litt fort i svingene her Hva med å skrive hva det skal stå mht. innhold, og se om noen kreative sjeler kaster seg over det her inne? Linken kan du jo utelate for du vil vel være anonym 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hva med å skrive hva det skal stå mht. innhold, og se om noen kreative sjeler kaster seg over det her inne? Linken kan du jo utelate for du vil vel være anonym Hva med å skrive hva det skal stå mht. innhold, og se om noen kreative sjeler kaster seg over det her inne? Tror det er best dere besøker min side får å få et intrykk av meg home.no/margareths.Verse skal gjøre folk nysjerrig på meg å det skal ha link til h.siden min. Skal sende dette til div. firmar som mail å om de ikke har noe nå så kansje de husker meg til senere Håper dere forstår min hensikt med verset. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hva med å skrive hva det skal stå mht. innhold, og se om noen kreative sjeler kaster seg over det her inne? Tror det er best dere besøker min side får å få et intrykk av meg home.no/margareths.Verse skal gjøre folk nysjerrig på meg å det skal ha link til h.siden min. Skal sende dette til div. firmar som mail å om de ikke har noe nå så kansje de husker meg til senere Håper dere forstår min hensikt med verset. ) Tror du like godt kan legge bildet av deg selv i mailen (så den kommer frem, passe stor, når de åpner mailen. Ikke som vedlegg, altså. Samt en linje eller to om jobb. Poenget var jo å bli husket. Ikke alle er så glad i hjemmesnekra vers. Du ser jo grei og real ut på det bildet, så hvis folk i det hele tatt har mulighter å tilby deg jobb, gidder de vel klikke på linken til siden din? lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Tror du like godt kan legge bildet av deg selv i mailen (så den kommer frem, passe stor, når de åpner mailen. Ikke som vedlegg, altså. Samt en linje eller to om jobb. Poenget var jo å bli husket. Ikke alle er så glad i hjemmesnekra vers. Du ser jo grei og real ut på det bildet, så hvis folk i det hele tatt har mulighter å tilby deg jobb, gidder de vel klikke på linken til siden din? lykke til! Takker for tips ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.