flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg blir forundres over at folk med unger røyker inne! Jeg anser det som like pinleig i 2005 som ikke å ha skikkelig bilseter til dem i bilen. Eller er jeg prippen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 enig med deg jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utenkelig å røyke inne Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg kjenner ingen slike, og omgås veldig mange som har barn, og veldig mange av disse har vært røykere, og kan fortsatt kose seg med en røyk. Men ingen som røyker innendørs der det skal oppholde seg barn (hus, bil osv). I vårt miljø ville det vært helt utenkelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det er jo egentlig ekstrem latskap og egoisme da..! å ikke orke å røye ute, og heller velge å utsette ungene sine for noe sånt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er det mange som røyker inne med barn i huset????? Jeg kjenner ingen, og syns det er ille. Å kjøre med barn i bilen uten seter er ille det også, men tror du ikke barnehagen hadde tatt med barna i bil uten seter??? Alle sjokk man utsettes for! Syns folk er utrolig kortenkte iblandt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er nok ikke mange, men kjenner noen. Jeg kan ikke fatte å begripe at de orker å røyke inne og spesielt ikke hvis de har barn. Det lukter noe så inni helvete vondt i disse husene ,særlig for meg som ikke røyker. Jeg orker nesten ikke lukten av klærne mine en gang etter å ha vært på besøk hos disse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Er det mange som røyker inne med barn i huset????? Jeg kjenner ingen, og syns det er ille. Å kjøre med barn i bilen uten seter er ille det også, men tror du ikke barnehagen hadde tatt med barna i bil uten seter??? Alle sjokk man utsettes for! Syns folk er utrolig kortenkte iblandt. HÆ? har barnehagen gjort noe sånt? - da hadde jeg politianmeldt dem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noami Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er nok ikke mange, men kjenner noen. Jeg kan ikke fatte å begripe at de orker å røyke inne og spesielt ikke hvis de har barn. Det lukter noe så inni helvete vondt i disse husene ,særlig for meg som ikke røyker. Jeg orker nesten ikke lukten av klærne mine en gang etter å ha vært på besøk hos disse. Jeg kjente en som i flere år pleide å bruke et av toalettene hjemme til å røyke inne i når det var vinter eller regnet ute. Han har gått bort nå, men mer enn tre år etter ligger røyklukten fortsatt i veggene i dette toalettet...litt merkelig og vedmodig på samme tid, er nesten blitt et minne etter ham.. Men uansett..viser vel at røyklukt ligger i ganske lenge etter da, selv om dette toalettet var lite.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Helt enig. Foreldre kan ha seg ut å røyke, eller la være. Det er egosentrisk og tenkeløst å røyke inne når man har småbarn. Egentlgi burde det ikke være en problemstilling en gang. Det er en selvfølge, spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg kjenner faktisk veldig mange som røyker inne jeg. Ikke bare hjemme hos meg (sambo røyker), men hos mange andre. Det nytter vel ikke å si til antirøykerne at det luftes godt, og at det er ekstra god ventilasjon hjemme. Selv vaks jeg opp i et hjem hvor det ble røkt mye, alle mine venner gjorde også det. Jeg er helt frisk, med mindre man kan legge ryggplagene mine på røyken. Ingen astma, ingen allergier eller luftveisproblemer ennå. Det høres ut som man er potensiell drapsmann om man røyker i nærvær av andre. Jeg vet faktisk mye værre ting man kan utsette andre for. *dukker for angrep* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg kjenner faktisk veldig mange som røyker inne jeg. Ikke bare hjemme hos meg (sambo røyker), men hos mange andre. Det nytter vel ikke å si til antirøykerne at det luftes godt, og at det er ekstra god ventilasjon hjemme. Selv vaks jeg opp i et hjem hvor det ble røkt mye, alle mine venner gjorde også det. Jeg er helt frisk, med mindre man kan legge ryggplagene mine på røyken. Ingen astma, ingen allergier eller luftveisproblemer ennå. Det høres ut som man er potensiell drapsmann om man røyker i nærvær av andre. Jeg vet faktisk mye værre ting man kan utsette andre for. *dukker for angrep* Men ungene har ikke noe valg de! - - Jeg er også vokst opp sånn, og var sånn sjøl også - men man utvikler seg jo - og lærer med årene, gjør man ikke? *dukker tilbake* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Helt enig. Foreldre kan ha seg ut å røyke, eller la være. Det er egosentrisk og tenkeløst å røyke inne når man har småbarn. Egentlgi burde det ikke være en problemstilling en gang. Det er en selvfølge, spør du meg. nemlig! og derfor skulle jeg ønske at eksen min, samboeren hans og datteren hennes kunen la vær å røyke på barnet og barnebarnet mitt. Men så lenge det ikke er forbudt - og så lenge man ikke skal bry seg med hvordan andre innretter livet sitt - for det gjør jeg vanligvis ikke, så....har jeg ikke noen sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Er nok ikke mange, men kjenner noen. Jeg kan ikke fatte å begripe at de orker å røyke inne og spesielt ikke hvis de har barn. Det lukter noe så inni helvete vondt i disse husene ,særlig for meg som ikke røyker. Jeg orker nesten ikke lukten av klærne mine en gang etter å ha vært på besøk hos disse. Som du ser over her - så er skorpionfisken en som forsvarer det. Ikke lett å argumentere da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg kjente en som i flere år pleide å bruke et av toalettene hjemme til å røyke inne i når det var vinter eller regnet ute. Han har gått bort nå, men mer enn tre år etter ligger røyklukten fortsatt i veggene i dette toalettet...litt merkelig og vedmodig på samme tid, er nesten blitt et minne etter ham.. Men uansett..viser vel at røyklukt ligger i ganske lenge etter da, selv om dette toalettet var lite.. Helt utrolig hvordan dette setter seg i veggene. De som røyker selv, kjenner nok lukten, men ikke hvor ille den er. Det er en veldig tung (og dyster) lukt i slike hus, ikke mye frisk og god lukt. Fatter ikke at de orker å ha den lukten over alt, tenk på klærne, det nytter ikke med all verdens parfyme, det er jo røyklukten som kjennes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Men ungene har ikke noe valg de! - - Jeg er også vokst opp sånn, og var sånn sjøl også - men man utvikler seg jo - og lærer med årene, gjør man ikke? *dukker tilbake* Da jeg møtte min elskede røkte han i bil også, med sine barn i. Der la jeg ned veto. Da vi kjøpte ny campingvogn var det veto der også. Ikke noe røyk, og han er enig i det. Så jeg synes jeg har vært flink. Skal nok få røyken ut av stua, og ut av livet hans også med tida. Jobber med saken. Men synes jeg har vært flink så langt. Jeg ser at han sliter med det, og vil ikke plage ham for mye med mas. Men likevel synes jeg, og det syntes jeg før jeg møtte ham også, at det er mye hysteri rundt dette. Det ble da folk av oss også. Min mor er hysterisk antirøyker (hun slutta å røyke da jeg var tenåring), og det ble min far også da han slutta å røyke etter 40 år. Selv har jeg aldri røkt, men tåler da godt at andre gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Fullstendig enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Da jeg møtte min elskede røkte han i bil også, med sine barn i. Der la jeg ned veto. Da vi kjøpte ny campingvogn var det veto der også. Ikke noe røyk, og han er enig i det. Så jeg synes jeg har vært flink. Skal nok få røyken ut av stua, og ut av livet hans også med tida. Jobber med saken. Men synes jeg har vært flink så langt. Jeg ser at han sliter med det, og vil ikke plage ham for mye med mas. Men likevel synes jeg, og det syntes jeg før jeg møtte ham også, at det er mye hysteri rundt dette. Det ble da folk av oss også. Min mor er hysterisk antirøyker (hun slutta å røyke da jeg var tenåring), og det ble min far også da han slutta å røyke etter 40 år. Selv har jeg aldri røkt, men tåler da godt at andre gjør det. Jeg tåler det også - men jenta mi plages veldig av det, og jeg har ikkeno jeg skulle sagt. Ingen vil være med henne hjem på grunn av lukta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Helt utrolig hvordan dette setter seg i veggene. De som røyker selv, kjenner nok lukten, men ikke hvor ille den er. Det er en veldig tung (og dyster) lukt i slike hus, ikke mye frisk og god lukt. Fatter ikke at de orker å ha den lukten over alt, tenk på klærne, det nytter ikke med all verdens parfyme, det er jo røyklukten som kjennes. Og blandet med våt hund og gammel gubbe - så har du komplettert ditt hjem *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det er desverre det. Mange som røyker i bilen også med barna i baksetet. Stakkars barn, de har jo ikke noe valg, de må gå rundt og stinke røyk. Jeg er selv eks-røyker, men de årene jeg røkte og hadde barn gikk jeg alltid ut på trappa for å røyke. Synes faktisk det grenser til barnemishandling å forurense barna med røyk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Helt enig. Røyikng er helt ut, og bør også gjøres kun ute! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.