Gå til innhold

er det virkelig så mange som røyker inne nå?

Anbefalte innlegg

Gjest moralsiten
Skrevet

Det er utrolig kjipt at hun utsettes for passiv røyking når hun plages av det!

Enkelte steder er det å lukte røyk blitt så "ut" at det forårsaker erting på skolen. Vi har mye besøk av to barn, og de har egne klær som de bruker kun når de er hos oss for at de ikke skal lukte røyk i skole og barnehage.

(Og mannen min er ikke hensynsløs, men for syk til å klare å kun røyke utendørs...)

"Vi har mye besøk av to barn, og de har egne klær som de bruker kun når de er hos oss for at de ikke skal lukte røyk i skole og barnehage.

(Og mannen min er ikke hensynsløs, men for syk til å klare å kun røyke utendørs...) "

Jeg tror jammen meg jeg synes han er litt hensynsløs likevel, jeg. Han MÅ jo ikke røyke.

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• Dorthe

14

• mrxx

9

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

"Vi har mye besøk av to barn, og de har egne klær som de bruker kun når de er hos oss for at de ikke skal lukte røyk i skole og barnehage.

(Og mannen min er ikke hensynsløs, men for syk til å klare å kun røyke utendørs...) "

Jeg tror jammen meg jeg synes han er litt hensynsløs likevel, jeg. Han MÅ jo ikke røyke.

Noen MÅ. Jeg ser hvordan de sliter med å slutte.

Det er mye god medisin i en røyk for den som er avhengig.

Selv røyker jeg heldigvis ikke, så jeg burde vel ikke skjønne disse stakkarne som må. Men det gjør jeg altså.

Skrevet

Jøssenam da, alle har vel lov til å røyke i eget hus og det er faktisk normale foreldre som tillater barna å komme likevel.

Jeg har heller ikke noen problemer med kompisene til minstemann, de får lov å komme selv om jeg røyker inne.

Og en annen ting, jeg kjenner forøvrig ikke et menneske som ikke tillater røyking inne. De med babyer tillater røyking på et annet rom.

Skrevet

Jøssenam da, alle har vel lov til å røyke i eget hus og det er faktisk normale foreldre som tillater barna å komme likevel.

Jeg har heller ikke noen problemer med kompisene til minstemann, de får lov å komme selv om jeg røyker inne.

Og en annen ting, jeg kjenner forøvrig ikke et menneske som ikke tillater røyking inne. De med babyer tillater røyking på et annet rom.

Du kjenner ikke oss - og de fleste jeg kjenner da - ingen får lov å røyke inneh os oss, eller dem.

Gjest moralsiten
Skrevet

"Og en annen ting, jeg kjenner forøvrig ikke et menneske som ikke tillater røyking inne. De med babyer tillater røyking på et annet rom.

"

Det sier litt om hvilke mennesker du kjenner.

Skrevet

Du kjenner ikke oss - og de fleste jeg kjenner da - ingen får lov å røyke inneh os oss, eller dem.

Nei, jeg gjør ikke det :o)

Skrevet

"Og en annen ting, jeg kjenner forøvrig ikke et menneske som ikke tillater røyking inne. De med babyer tillater røyking på et annet rom.

"

Det sier litt om hvilke mennesker du kjenner.

Nei, det sier litt om hvor sneversynt du er som ikke forstår at det er folk som ikke kan gå ut å røyke.

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det :o)

men du skal få GOD stol på overbygd veranda og askebeger og alt om du tar en tur! hehe

Gjest moralsiten
Skrevet

Nei, det sier litt om hvor sneversynt du er som ikke forstår at det er folk som ikke kan gå ut å røyke.

"Nei, det sier litt om hvor sneversynt du er som ikke forstår at det er folk som ikke kan gå ut å røyke. "

De er det ikke vanskelig å forstå. Men de samme folka burde slutte å røyke om de har hyppige visitter av unger som må ha egne klesskift for å kunne være der.

Skrevet

men du skal få GOD stol på overbygd veranda og askebeger og alt om du tar en tur! hehe

Jeg har egen men sier ja takk til overbygd tak og ullteppe :o)

Skrevet

"Nei, det sier litt om hvor sneversynt du er som ikke forstår at det er folk som ikke kan gå ut å røyke. "

De er det ikke vanskelig å forstå. Men de samme folka burde slutte å røyke om de har hyppige visitter av unger som må ha egne klesskift for å kunne være der.

Hvorfor skal folk slutte fordi om de ikke kan gå ut? Er det bare fotgjengere som har lov til å røyke eller?

Skrevet

Nå er det så varmt på vår veranda at du kan ligge i bikini!

Gjest moralsiten
Skrevet

Hvorfor skal folk slutte fordi om de ikke kan gå ut? Er det bare fotgjengere som har lov til å røyke eller?

Du har visst tungt for det. Jeg snakker om denne spesielle situasjonen, der en mann insisterer på å røyke inne, selv om han av en eller annen grunn stadig har besøk av et par unger. Disse ungene har ikke noe valg, de må oppholde seg i et røykfylt rom selv om det åpenbart plager dem. Eller kanskje de bare synes det er morsomt å skifte klær?

Skrevet

Voksen? 13 år? jeg har 3 døtre jeg :)

Ok. I og med at du snakket om barnebarn i en eller annen link her forsto jeg det som det var den eldste.

Skrevet

Min kjære røyker kun ute, også midt på kaldeste vinteren. Det ser både han og jeg på som en selvfølge.

Skrevet

Ok. I og med at du snakket om barnebarn i en eller annen link her forsto jeg det som det var den eldste.

tja - eksen passer jo også barnebarnet mitt i og med at han også er morfar :-)

Skrevet

Jeg har hatt det i 26 år og har det fortsatt i noen år, det som er enda rarere er at det er med samme kona:-)

Hvor mange unger har du egentlig? Og hva er alder på yngste og eldste (evt. alle)?

*nysgjerrig jeg*

Skrevet

Og barna må heller ikke komme på besøk, men deres foreldre mener at den gleden de har av samværet oppveier det at de er i nærheten av en person som røyker.

Hvorvidt alvorlig syke mennesker må eller ikke må røyke kan selvfølgelig diskuteres, men det er vel en grunn til at nettopp denne pasientgruppen t.o.m. får røyke under sykehusopphold.

Skrevet

Nei jeg syns ikke du er prippen. Og jeg kjenner faktisk ingen som har små barn som røyker inne. Faktisk kjenner jeg ikke så mange som røyker inne mer i det hele tatt, enten de har barn eller ikke.

Det har skjedd en utrolig holdningsendring her i løpet av de siste årene.

Og takk for det! :o)

MVH

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har beordret overbygg på min nye veranda :-)

Men egentlig burde jeg vil ikke ha gjort det, røyker mye mindre når det er surt ute.

Jeg har valgt og ikke røyke inne, men når bestemoren min er på besøk ( hun er litt skrøpelig ) så får hun røyke inne.

Det hadde nok du også fått om du skulle ha kommet innom :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...