Gå til innhold

er det virkelig så mange som røyker inne nå?

Anbefalte innlegg

Gjest mmmmmmmmmmmmm
Skrevet

Jeg synes at folk skal passe sine egne saker.

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• Dorthe

14

• mrxx

9

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå er det så varmt på vår veranda at du kan ligge i bikini!

Å så deilig :o) Det er skikkelig fint her i dag også men ikke så varmt på min veranda.

Skrevet

Du har visst tungt for det. Jeg snakker om denne spesielle situasjonen, der en mann insisterer på å røyke inne, selv om han av en eller annen grunn stadig har besøk av et par unger. Disse ungene har ikke noe valg, de må oppholde seg i et røykfylt rom selv om det åpenbart plager dem. Eller kanskje de bare synes det er morsomt å skifte klær?

Du har sikkert aldri vært så sjuk i hele ditt liv at du ikke kan gå ut så du vet ikke hva du snakker om.

Skrevet

Jeg har beordret overbygg på min nye veranda :-)

Men egentlig burde jeg vil ikke ha gjort det, røyker mye mindre når det er surt ute.

Jeg har valgt og ikke røyke inne, men når bestemoren min er på besøk ( hun er litt skrøpelig ) så får hun røyke inne.

Det hadde nok du også fått om du skulle ha kommet innom :-)

Du er snill, takk skal du ha :o)

Skrevet

Du har visst tungt for det. Jeg snakker om denne spesielle situasjonen, der en mann insisterer på å røyke inne, selv om han av en eller annen grunn stadig har besøk av et par unger. Disse ungene har ikke noe valg, de må oppholde seg i et røykfylt rom selv om det åpenbart plager dem. Eller kanskje de bare synes det er morsomt å skifte klær?

Sto det noe sted at det åpenbart plaget dem?

Klesskiftet var jo for å ta hensyn at andre kanskje var plaget av røyklukten.

Skrevet

Hun voksen er 22 og har bodd fi egen leilighet i 3 år, mange mil fra sigarettrøyk :)

Jeg har 3 døtre, hun er 13.

Jeg har også ei på 13, og stemor røyker hjemme. Heldigvis ikke så mye, men jeg er forbløffet over at de ikke har fått mere med seg. :o

Annonse

Skrevet

I huset vårt er det selvsagt røykfritt til daglig, men om vi har røykende gjester, lar vi dem få ta seg en røyk innendørs etter at barn er i seng - på den andre siden av huset.

Så lenge ungene har et røykfritt hverdagsmiljø og det luftes godt til selskap, ser jeg ikke helt problemet.

Jeg har ingen problemer med å se at andre synes det er kjipt, men nekter å gå med på at jeg er noen slags barnemishandler når jeg lar bestemor få ta seg en røyk om kvelden.

Vi hadde for øvrig totalt røykeforbud så lenge guttungen var baby.

Skrevet

I vår familie og omgangskrets er det ikke noe problem. Vi kjenner knapt noen som røyker, og de vi kjenner som røyker, går automatisk ut og gjør det - enten det er hos oss eller hjemme hos seg selv.

At en far røyker inne når ungen reagerer på de er over toppen egoistisk, spør du meg. Men hva man gjør med sånt aner jeg ikke...

Beste hilsen fra

Skrevet

Ungene plages ikke av det, og kan så avgjort velge om de vil være her eller ikke. Foreldrene bor i nabohuset, og barna har "adoptert" oss som "tante og onkel". De kan komme og gå akkurat som de vil - noe de også gjør i stor grad.

Ungene har fått beskjed om å ikke sette seg på fanget til mannen min akkurat når han røyker, og siden selv det er litt vanskelig for den minste, så er det vanskelig å se at de opplever det som sjenerende. Dette er forøvrig barn som i det daglige utsettes for lite luftforurensning, så sammenlignet med barn som vokser opp i større byer blir de nok mindre "forgiftet" enn de fleste.

Skrevet

Hva faen?? Var det et spark i ræva til meg???

Følte du det truffet?

Tenkte faktisk ikke på deg da jeg skrev det, men nå derimot....*s*

Skrevet

Noen MÅ. Jeg ser hvordan de sliter med å slutte.

Det er mye god medisin i en røyk for den som er avhengig.

Selv røyker jeg heldigvis ikke, så jeg burde vel ikke skjønne disse stakkarne som må. Men det gjør jeg altså.

Hmmm... Kanskje du er utstyrt med den lite heldige egenskapen som kalles "empati"?

Skrevet

Min kjære røyker kun ute, også midt på kaldeste vinteren. Det ser både han og jeg på som en selvfølge.

Samma her.

Annonse

Skrevet

Følte du det truffet?

Tenkte faktisk ikke på deg da jeg skrev det, men nå derimot....*s*

*geiper til frosken*

Skrevet

Jøssenam da, alle har vel lov til å røyke i eget hus og det er faktisk normale foreldre som tillater barna å komme likevel.

Jeg har heller ikke noen problemer med kompisene til minstemann, de får lov å komme selv om jeg røyker inne.

Og en annen ting, jeg kjenner forøvrig ikke et menneske som ikke tillater røyking inne. De med babyer tillater røyking på et annet rom.

Hah! Du kjener jo meg! :P

Skrevet

Hah! Du kjener jo meg! :P

Hehe, jeg har lovet at jeg skal snuse innendørs :o)

Skrevet

Hehe, jeg har lovet at jeg skal snuse innendørs :o)

Skulle faen meg bare mangle! ;)

Skrevet

Skulle faen meg bare mangle! ;)

LOL, ha'kke lovet det til noen andre altså :o)

Skrevet

LOL, ha'kke lovet det til noen andre altså :o)

*beæret*

Skrevet

*beæret*

Det burde du være, så mye har jeg aldri lovet noen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...