Gjest moralsiten Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Du har sikkert aldri vært så sjuk i hele ditt liv at du ikke kan gå ut så du vet ikke hva du snakker om. Jeg ser et alternativ som ikke du ser, nemlig å droppe røyken. 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ungene plages ikke av det, og kan så avgjort velge om de vil være her eller ikke. Foreldrene bor i nabohuset, og barna har "adoptert" oss som "tante og onkel". De kan komme og gå akkurat som de vil - noe de også gjør i stor grad. Ungene har fått beskjed om å ikke sette seg på fanget til mannen min akkurat når han røyker, og siden selv det er litt vanskelig for den minste, så er det vanskelig å se at de opplever det som sjenerende. Dette er forøvrig barn som i det daglige utsettes for lite luftforurensning, så sammenlignet med barn som vokser opp i større byer blir de nok mindre "forgiftet" enn de fleste. Ok, da så. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hva faen?? Var det et spark i ræva til meg??? Dagens beste :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg ser et alternativ som ikke du ser, nemlig å droppe røyken. Jeg pleier å snakke om de få gleder man har, røyken kan være en av dem for mange. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Hvor mange unger har du egentlig? Og hva er alder på yngste og eldste (evt. alle)? *nysgjerrig jeg* Hehe...har ikke så mange, 3 stk., men de er godt spredt. De er 26, 18 og 9 år. 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Jeg synes at folk skal passe sine egne saker. Ja, jeg prøver å passe jenta mi... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.