Gå til innhold

er det virkelig så mange som røyker inne nå?

Anbefalte innlegg

Gjest moralsiten
Skrevet

Du har sikkert aldri vært så sjuk i hele ditt liv at du ikke kan gå ut så du vet ikke hva du snakker om.

Jeg ser et alternativ som ikke du ser, nemlig å droppe røyken.

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• Dorthe

14

• mrxx

9

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest moralsiten
Skrevet

Ungene plages ikke av det, og kan så avgjort velge om de vil være her eller ikke. Foreldrene bor i nabohuset, og barna har "adoptert" oss som "tante og onkel". De kan komme og gå akkurat som de vil - noe de også gjør i stor grad.

Ungene har fått beskjed om å ikke sette seg på fanget til mannen min akkurat når han røyker, og siden selv det er litt vanskelig for den minste, så er det vanskelig å se at de opplever det som sjenerende. Dette er forøvrig barn som i det daglige utsettes for lite luftforurensning, så sammenlignet med barn som vokser opp i større byer blir de nok mindre "forgiftet" enn de fleste.

Ok, da så.

Gjest raleigh
Skrevet

Hva faen?? Var det et spark i ræva til meg???

Dagens beste :-)

Skrevet

Jeg ser et alternativ som ikke du ser, nemlig å droppe røyken.

Jeg pleier å snakke om de få gleder man har, røyken kan være en av dem for mange.

Skrevet

Hvor mange unger har du egentlig? Og hva er alder på yngste og eldste (evt. alle)?

*nysgjerrig jeg*

Hehe...har ikke så mange, 3 stk., men de er godt spredt. De er 26, 18 og 9 år.

Skrevet

Jeg synes at folk skal passe sine egne saker.

Ja, jeg prøver å passe jenta mi...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...