Gå til innhold

Hvorfor overvekt?

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, 170cm og veier 85 kilo. Etter at jeg gikk på kortison i 96 har vekta gått opp og ned uavhengig av mat eller trening. De siste 6 månedene har jeg gått opp 13 kilo, noe jeg begynner å bli lei av. Trener regelmessig, drikker ikke brus eller sukkerdrikker, spiser ikke snop og passer på hvilken mat jeg spiser. Hvordan kan jeg da gå opp 13 kilo???

Etter kortisonkuren i 96 veide jeg 110 kilo (gikk opp 50 kilo). Fikk beskjed om at det er normalt pga. kortisonen. Kan kortisonen fremdeles ha virkning på vekta?? Har alltid hatt et sundt forhold til kroppen og vært glad i meg selv sånn som jeg er, men nå har jeg ikke så lyst til å se meg selv i speilet lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18071-hvorfor-overvekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...