Gå til innhold

en dag i livet mitt.


Gjest frustrert_vioola

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert_vioola

dumt at det skal så lite til for at jeg føler meg dårlig.

Moren min kom med en litt uheldig kommentar . Om vekt . Ble så sint og agressiv og kranglet og diskuterte masse. Så spiste jeg litt for mye lapskaus. og vips ser jeg meg i speilet og ser dritfeit og stygg ut. Har ikke lyst å trene fordi jeg kjenner meg så feit og dvask. og ekkel.. avskylig.. og ikke bare det.. kjente meg fysisk tom. og psykisk..at jeg ikke hadde noe energi å gi til treningen. på bussen var jeg på gråten fordi jeg var så fortvilet over meg selv som ikke hadde greid målet mitt med å trene..at jeg regelrett hadde snudd i døra.. og egoet mitt får seg en stor knekk

denne lille kommentaren til moren min startet altså en dominioeffekt som endte med å ødelegge hele dagen min

er grinete og sint enda egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vioola

Du må be moren din om å slutte å kommentere vekta di.

Fortell hvordan det påvirker deg.

enig i det. Men det her var ikke vondt ment i det hele tatt.. Hvis jeg skal bli knust hvergang noen sier noe som sårer meg litt kommer jeg til å få et tøft liv..

folk kommer

med klønete utalelser , kanskje jeg vil bare ha noen råd om hvordan få litt hardere hud. at jeg kan ikke la sånne bagatteller påvirke meg sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

enig i det. Men det her var ikke vondt ment i det hele tatt.. Hvis jeg skal bli knust hvergang noen sier noe som sårer meg litt kommer jeg til å få et tøft liv..

folk kommer

med klønete utalelser , kanskje jeg vil bare ha noen råd om hvordan få litt hardere hud. at jeg kan ikke la sånne bagatteller påvirke meg sånt

Er det ikke myk hud som er best da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var bare én dag i livet ditt. Neste gang kjenner du kanskje igjen den uheldige dominoeffekten i det den første brikken faller, og du kan klare å stoppe opp og tenke annerledes før du kjører deg selv helt i bånn?

F.eks at du klarer å tvinge deg selv til å trene. Da kan du spise både en og to porsjoner med lapskaus med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...