Lips1365380508 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvordan kan jeg på best mulig og sunnest måte legge på meg? Har gått ned 5 kilo og alle klærne detter av meg, og jeg vil ha minst 3 kilo på igjen. hvordan? Vil gjerne ha seriøse svar, ikke no ala, spis sjokolade og hamburgere. Dette er faktisk en stor problem for meg. Har hatt stabil trivselsvekt i mange år, og plutselig gikk jeg ned 5 kilo. Alle snakker om hvor tynn jeg har blitt, og at jeg må legge på meg. Er opptatt av sunn kosthold , men er ikke flink til å spise ofte. Spiser lite og skjelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har hørt at noen har brukt slankepreparater til dette. De brukte bl.a nokabarrer sammen med den maten de spiste til vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lips1365380508 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Har hørt at noen har brukt slankepreparater til dette. De brukte bl.a nokabarrer sammen med den maten de spiste til vanlig. Ummm.... er ikke helt fan av slankeprodukter. VIl helst bruke naturlige ting. Har egentlig dårlig matlyst også, har ikke lyst på foen slags form for mat...uff, dette er veldig frustrerende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lips1365380508 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Har hørt at noen har brukt slankepreparater til dette. De brukte bl.a nokabarrer sammen med den maten de spiste til vanlig. Ummm.... er ikke helt fan av slankeprodukter. VIl helst bruke naturlige ting. Har egentlig dårlig matlyst også, har ikke lyst på foen slags form for mat...uff, dette er veldig frustrerende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ummm.... er ikke helt fan av slankeprodukter. VIl helst bruke naturlige ting. Har egentlig dårlig matlyst også, har ikke lyst på foen slags form for mat...uff, dette er veldig frustrerende. Første bud er jo å spise, klarer du ikke det, så er det nok best du kontakter lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hm, hva med å trene og bygge muskelmasse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kjøp ernæringstilskudd på apoteket som du drikker etter maten. Eller kjøp weightgainer hvis du er i Sverige. Mye billigere enn her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 mulig jeg får litt pepper for dette, men del type medisiner øker jo apetiiten betraktelig da. feks Tolvon som er et AD og også et sovemiddel. Hvis du har noen psykiske problemer så kan slike medikamenter hjelpe på matlysten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har hatt det samme problemet selv.... Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei Jeg har også hatt det samme problemet. Med meg løste det seg ganske naturlig:-) Ble skikkelig tynn etter at jeg hadde født. Var veldig tynn og folk kommenterte det hele tiden. Egentlig ganske rekkt å kommentere det syns jeg...det er jo ingen som kommenterer om folk er tykke...og det å være tynn kan være et like stort problem for den det gjelder som om man er tykk! Men som sagt så løste problemet mitt seg av seg selv. Jeg ble gravid igjen etter 3 år, og etter den graviditeten begynte jeg på p-piller. Da klarte jeg å stabilisere vekten. Har nå sluttet å bruke p-piller, men klarer fortsatt å holde vekten sånn noen lunde stabil selv om jeg også har veldig liten matlysst. Fikk også anbefalinger fra kjente om å drikke ren fløte, sjokolade, smør rett fra boksen, h-melk oa. Dette var rett og slett helt uaktuellt å gjøre. Men jeg spiser ikke lettprodukt, sparer ikke på pålegg eller majones, og er absolutt ikke redd for å spise fløtegratinerte påteter, biff, pølser og koteletter slik som mange andre unngår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.