Gjest flytter kanskje til Volda Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 skal kanskje studere i Volda til høsten. Jeg lurer litt på hvordan jeg skal få med meg alt jeg har. Har ikke kontakt med foreldrene mine, dessuten tror jeg ikke at de ville ha kjørt helt fra Tønnsberg til Volda for min skyld heller. Er litt for sjenert til å spørre andre jeg kjenner om en slik tjeneste siden det er så langt å kjøre. hva ville dere anbefalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det avhenger helt av antall kubikk som skal flyttes, antall menn du trenger til å bære, hvor langt de skal kjøre, samt hvor mange etasjer lasset skal ned/opp. I tillegg varierer prisen ganske mye fra firma til firma! Det beste du kan gjøre, er å ta for deg Gule Sider og ringe rundt til en 6-8 stykker og spørre om prisen. Husk å måle omtrent hvor mange kubikkmeter flyttelasset er (inkl alle møbler, hvitevarer, kasser osv). Lykke til med flyttingen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kostet 49 000 kr når jeg flyttet, rundt hjørnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flytter kanskje til Volda Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kostet 49 000 kr når jeg flyttet, rundt hjørnet. å herregud!!! *gisper* Da tror jeg at jeg lar alt som ikke kan pakkes ned i sekker og kofferter bli igjen på hjemstedet. Så får jeg heller leie det jeg trenger der oppe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 å herregud!!! *gisper* Da tror jeg at jeg lar alt som ikke kan pakkes ned i sekker og kofferter bli igjen på hjemstedet. Så får jeg heller leie det jeg trenger der oppe Ring rundt og hør du, slik hjertebarnet foreslår. Tror sjelden det blir SÅ dyrt som Dorthe skisserer. Se også flyttebyråenes nettsider, kan hende de har ca-priser der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ring rundt og hør du, slik hjertebarnet foreslår. Tror sjelden det blir SÅ dyrt som Dorthe skisserer. Se også flyttebyråenes nettsider, kan hende de har ca-priser der. Det er faktisk jævlig dyrt med flyttebil! Et alternativ kan være å frakte det med lastebåt. Spørs jo hvor du bor selvsagt. De bringer det vartfal på døra. Eller du får flytte til møblert hybel eller studentbolig. Studnetbolig er jo veldig sosialt, og man blir fort kjent med andre (som oftest) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje du også kan sjekke opp i hva det koster å leie bil, ev også tilhenger? Ta med minst mulig og ta heller med deg mer når du skal hjem fra ferie ol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flytter kanskje til Volda Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje du også kan sjekke opp i hva det koster å leie bil, ev også tilhenger? Ta med minst mulig og ta heller med deg mer når du skal hjem fra ferie ol. jeg har ikke serfikat så jeg kan ikke leie bil. Vet ikke uannsett om jeg hadde klart å kjøre en så lang strekning alene heller. Hvor mye kan man ha med seg på fly/tog? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 jeg har ikke serfikat så jeg kan ikke leie bil. Vet ikke uannsett om jeg hadde klart å kjøre en så lang strekning alene heller. Hvor mye kan man ha med seg på fly/tog? Vet ikke, men en ting er hva du kan ha med deg, en annen hva du kan sende som fraktgods, med NSB, eller et annet transportfirma. Men - igjen sjekk priser, det er ENORME prisforskjeller ute og går. Se denne testen: http://forbrukerportalen.no/Tester/1023951954.76/1024054709.75 (den er fra 2002, men det gir et bilde av hva du kan vente deg, og også noen ideer på hvilke byråer du bør prøve å ringe først) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du skulle vært i familie med oss du Vi kjørte akkurat et flyttelass fra bergen til Moss - for Diesel og mat... Kan du ikke spørre noen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tror det billigste er å leie en varebil på Rent a wreck, og spørre to kompiser om de har lyst til å ta en kjøretur til Volda en helg. Så tar dere med bra musikk, og har det artig på turen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inte nu Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 jeg har ikke serfikat så jeg kan ikke leie bil. Vet ikke uannsett om jeg hadde klart å kjøre en så lang strekning alene heller. Hvor mye kan man ha med seg på fly/tog? Jeg kan kjøre for deg. Gratis, men jeg har ikke bil. Skriv om det virker interessant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.