Gjest aoouu Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Noe råd når man har spist for varm mat? Vabler i ganen bak tenna.. Det gjør vondt...NÅ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Drikk noe kaldt eller sug på en isbit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vioola Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 au..må ikke spise fort? men skaden er skjedd...drikke kalt vann kanskje? hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Drikke kaldt vann, suge på en isbit. Ta litt aloe vera-gele i munnen, behold der litt før du svelger den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aoouu Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 au..må ikke spise fort? men skaden er skjedd...drikke kalt vann kanskje? hehe.. ..jeg tok iskaldt vann i munnen og sto litt på hodet.. Det hjalp, ble helt fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vioola Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 ..jeg tok iskaldt vann i munnen og sto litt på hodet.. Det hjalp, ble helt fint sto på hodet? ga jeg deg råd om det og..? bra ting ordnet seg da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 ..jeg tok iskaldt vann i munnen og sto litt på hodet.. Det hjalp, ble helt fint Hihi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.