Gjest Speilemannen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skal dekke en vegg med speil. Hvor mye cirka koster det pr kvm hos en glassmester med speil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg betalte 850,- for 90x120, regn selv Ville kanskje tro speilfliser var billigere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har kjøpt en del speil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ta en ringerunde, det er ganske stor forskjell både på type speil og hva de kan gjøre med det. Prisen Persille opererer med under her har jeg aldri vært borti... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest speilemannen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg betalte 850,- for 90x120, regn selv Ville kanskje tro speilfliser var billigere? Det er en vanvittig pris. Jeg snakker om type speil som feks henger på veggen i treningsstudioer. Kan det stemme at 200kr per kvm er nogenlunde riktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just ss Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 vi kjøpte speil til skyvedørsgarderobene for 2500 per flate... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det er en vanvittig pris. Jeg snakker om type speil som feks henger på veggen i treningsstudioer. Kan det stemme at 200kr per kvm er nogenlunde riktig? Vel, dette var til bad, og slipt i kantene... Har ingen aning om hva som er vanlig, men jeg fikk ikke noe billigere enn det da jeg ringte rundt for å sjekke. De fleste lå rett i underkant av 1000 kroner... Kan du ikke bare ringe en glassmester da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvor, hvordan osv? Bare nyskjerrig, føl det fri til å overse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg betalte 850,- for 90x120, regn selv Ville kanskje tro speilfliser var billigere? Og jeg betalte 198 kr for 70x90 på Ikea. Det var også slipt i kanten og henger på badet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Og jeg betalte 198 kr for 70x90 på Ikea. Det var også slipt i kanten og henger på badet. Jeg måtte ha dette målet, skulle passe inn i et hull Men jeg så på dem, om det gikk an å kombinere flere eller noe Men det var jo derfor jeg anbefalte speilfliser også, det må jo være billigere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg måtte ha dette målet, skulle passe inn i et hull Men jeg så på dem, om det gikk an å kombinere flere eller noe Men det var jo derfor jeg anbefalte speilfliser også, det må jo være billigere... Jeg hadde bare bestemt meg at jeg skulle ha et stort speil på badet så jeg så hele meg ) Det siste året har jeg kun hatt speil så jeg bare har sett trynet mitt. Og fikk litt sjokk når jeg så hvor mye jeg hadde forandret meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.