Gå til innhold

Pris på speil

Gjest Speilemannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest har kjøpt en del speil

Ta en ringerunde, det er ganske stor forskjell både på type speil og hva de kan gjøre med det.

Prisen Persille opererer med under her har jeg aldri vært borti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speilemannen

Jeg betalte 850,- for 90x120, regn selv :)

Ville kanskje tro speilfliser var billigere?

Det er en vanvittig pris. Jeg snakker om type speil som feks henger på veggen i treningsstudioer. Kan det stemme at 200kr per kvm er nogenlunde riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Det er en vanvittig pris. Jeg snakker om type speil som feks henger på veggen i treningsstudioer. Kan det stemme at 200kr per kvm er nogenlunde riktig?

Vel, dette var til bad, og slipt i kantene...

Har ingen aning om hva som er vanlig, men jeg fikk ikke noe billigere enn det da jeg ringte rundt for å sjekke. De fleste lå rett i underkant av 1000 kroner...

Kan du ikke bare ringe en glassmester da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte 850,- for 90x120, regn selv :)

Ville kanskje tro speilfliser var billigere?

Og jeg betalte 198 kr for 70x90 på Ikea. Det var også slipt i kanten og henger på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Og jeg betalte 198 kr for 70x90 på Ikea. Det var også slipt i kanten og henger på badet.

Jeg måtte ha dette målet, skulle passe inn i et hull :)

Men jeg så på dem, om det gikk an å kombinere flere eller noe :)

Men det var jo derfor jeg anbefalte speilfliser også, det må jo være billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ha dette målet, skulle passe inn i et hull :)

Men jeg så på dem, om det gikk an å kombinere flere eller noe :)

Men det var jo derfor jeg anbefalte speilfliser også, det må jo være billigere...

Jeg hadde bare bestemt meg at jeg skulle ha et stort speil på badet så jeg så hele meg :o)

Det siste året har jeg kun hatt speil så jeg bare har sett trynet mitt. Og fikk litt sjokk når jeg så hvor mye jeg hadde forandret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...