Gå til innhold

homsepatruljen


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

hvorfor løper de så mye og stresser sånn..både i den amerikanske og norske versjonen. har de det så travelt da?

blir programmet bedre?

dessuten..alle de norske guttene kler seg jo slettes ikke trendy og sånt..virker som om alle prøver å være carson

oki..jeg har offisielt sett for mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melancholy

Jeg synes ikke at de norske er så altfor flinke. Selv jeg som har ganske dårlig peiling på klær kunne fikset noe bedre enn han de har ansatt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den amerikanske utgaven er underholdende. Den norske virker forsert. Du har rett i at alle forsøker å være Carson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den amerikanske utgaven er underholdende. Den norske virker forsert. Du har rett i at alle forsøker å være Carson.

Ah - endelig en som er enig med meg :-)

Den norske orker jeg ikke se på engang, men den amerikanske er jo underholdende som du sier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Søppel.

Men "Mythbuster" på Discovery skulle jeg gjerne sett - har ikke sett det, men har hørt om det.

All denne såpen og realityen er så fordummende... det kommer til å gå til helvete =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants

Søppel.

Men "Mythbuster" på Discovery skulle jeg gjerne sett - har ikke sett det, men har hørt om det.

All denne såpen og realityen er så fordummende... det kommer til å gå til helvete =)

Homsepatruljen (og mye reality forøvrig) er vesentlig mindre fordummende enn Kill Bill, The Ring, 24 og Holmgang.

For eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men signaturen min røper jeg aldri

Jeg synes ikke at de norske er så altfor flinke. Selv jeg som har ganske dårlig peiling på klær kunne fikset noe bedre enn han de har ansatt. ;-)

vel terapeuten min var homsepatruljens første offer. Kan ikke se at de har gjort underverker med han akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - endelig en som er enig med meg :-)

Den norske orker jeg ikke se på engang, men den amerikanske er jo underholdende som du sier :-)

Slik er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...