Gå til innhold

Pustevansker/intens puls

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i lengre tid hadt tung puste og intens puls. Nå har det gått så langt at jeg må anstrenge meg for å puste og pulsen er urolig store deler av dagen. I perioder har jeg også smerter/ubehag i brystet hver gang jeg trekker pusten. Jeg syns dette er vanskelig å forklare og har derfor ikke snakket med lege fordi dette er så "vanlige plager". Tror ikke dette er angstproblemer for det merkes uansett om jeg tenker på det eller ikke, skjer også når jeg sover, at jeg våkner og er helt urolig i bryst og pust og får ikke sove før det roer seg, som kan ta tid.. Noen andre som har det som meg, eller hvet hva det kan være? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180793-pustevanskerintens-puls/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...