Gå til innhold

LOST???

Gjest Lundby

Anbefalte innlegg

Gjest Lundby

Imorgon er det LOST igjen!! Jeg gleder meg allerede! Hva tror dere vil skje idag?? Jeg lurer så på hva som skjer med Claire og babyen! Han er skikkelig skummel, han Evan (??) som har tatt med seg henne. Jeg lurer også på når det vil skje noe mer mellom Jack og Kate???

Ja, jeg håper det snart er onsdag!!

(Noen andre ivrige LOST-fans her??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger med på LOST ja, det er veldig spennende!

Det er jo opplagt til at vi bare MÅ følge med da, det er jo en cliffhanger på slutten av hver episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg venter bare på å se en ting på Lost, jeg ;)

(Og de fleste her inne har vel fått med seg hva det er...hehe)

Forøvrig er jeg enig i at Ewan er skummel, det er noe med øynene som ikke er helt som det skal være.

kanskje han er mutert (eller hva det nå heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET hva som skjer, muahahaha, helt frem til episode tjue ;D

I de episodene vi har sett til nå, synes jeg det har vært veldig liten fremgang. Kommer det til å være sånn frem til episode 20 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er jeg enig i at Ewan er skummel, det er noe med øynene som ikke er helt som det skal være.

Kan ikke skjønne hva du venter på Amber ;-) *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engel 49+

Han du venter på: Var han der sist? Jeg så hele programmet, bare for å få med meg dette vidunderet... Tror jeg har sett snurten av ham en gang jeg zappet forbi , han har lyst hår ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de episodene vi har sett til nå, synes jeg det har vært veldig liten fremgang. Kommer det til å være sånn frem til episode 20 også?

Det går litt sånn i rykk og napp, av og til er det lite som skjer, og plutselig bare eksploderer (ikke bokstavelig;) alt, moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke tilhenger

Babyen blir ikke født før i episode 20 så du får nok vente en stund.

Hvis du er så spent, hvorfor ikke laste ned alle episodene fra nett?

Norge ligger et stykke etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han du venter på: Var han der sist? Jeg så hele programmet, bare for å få med meg dette vidunderet... Tror jeg har sett snurten av ham en gang jeg zappet forbi , han har lyst hår ikkesant?

Nei han var nesten ikke med i forrige episode. Han har lyst hår, ja. Og et smil og et blikk til å dø for...intenst rå og sexy.

Håper vi får se mer til ham på onsdag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei han var nesten ikke med i forrige episode. Han har lyst hår, ja. Og et smil og et blikk til å dø for...intenst rå og sexy.

Håper vi får se mer til ham på onsdag. ;)

*krysser fingre, bein og alt annet mens jeg tørker meg rundt munnen og fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...