Gjest Lundby Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Imorgon er det LOST igjen!! Jeg gleder meg allerede! Hva tror dere vil skje idag?? Jeg lurer så på hva som skjer med Claire og babyen! Han er skikkelig skummel, han Evan (??) som har tatt med seg henne. Jeg lurer også på når det vil skje noe mer mellom Jack og Kate??? Ja, jeg håper det snart er onsdag!! (Noen andre ivrige LOST-fans her??) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Følger med på LOST ja, det er veldig spennende! Det er jo opplagt til at vi bare MÅ følge med da, det er jo en cliffhanger på slutten av hver episode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg VET hva som skjer, muahahaha, helt frem til episode tjue ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vel, jeg venter bare på å se en ting på Lost, jeg (Og de fleste her inne har vel fått med seg hva det er...hehe) Forøvrig er jeg enig i at Ewan er skummel, det er noe med øynene som ikke er helt som det skal være. kanskje han er mutert (eller hva det nå heter) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg VET hva som skjer, muahahaha, helt frem til episode tjue ;D I de episodene vi har sett til nå, synes jeg det har vært veldig liten fremgang. Kommer det til å være sånn frem til episode 20 også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vel, jeg venter bare på å se en ting på Lost, jeg (Og de fleste her inne har vel fått med seg hva det er...hehe) Forøvrig er jeg enig i at Ewan er skummel, det er noe med øynene som ikke er helt som det skal være. kanskje han er mutert (eller hva det nå heter) Kan ikke skjønne hva du venter på Amber ;-) *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vel, jeg venter bare på å se en ting på Lost, jeg (Og de fleste her inne har vel fått med seg hva det er...hehe) Forøvrig er jeg enig i at Ewan er skummel, det er noe med øynene som ikke er helt som det skal være. kanskje han er mutert (eller hva det nå heter) Han du venter på: Var han der sist? Jeg så hele programmet, bare for å få med meg dette vidunderet... Tror jeg har sett snurten av ham en gang jeg zappet forbi , han har lyst hår ikkesant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tror han heter Ethan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 I de episodene vi har sett til nå, synes jeg det har vært veldig liten fremgang. Kommer det til å være sånn frem til episode 20 også? Det går litt sånn i rykk og napp, av og til er det lite som skjer, og plutselig bare eksploderer (ikke bokstavelig;) alt, moro 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke tilhenger Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Babyen blir ikke født før i episode 20 så du får nok vente en stund. Hvis du er så spent, hvorfor ikke laste ned alle episodene fra nett? Norge ligger et stykke etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Babyen blir ikke født før i episode 20 så du får nok vente en stund. Hvis du er så spent, hvorfor ikke laste ned alle episodene fra nett? Norge ligger et stykke etter. Men hvor er linken?? Jeg har lest alle episodene her: http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/2004-05/1.html men det hadde jo vært morsommere å se dem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kan ikke skjønne hva du venter på Amber ;-) *S* Neeeida, Ser... *blunke uskyldig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Han du venter på: Var han der sist? Jeg så hele programmet, bare for å få med meg dette vidunderet... Tror jeg har sett snurten av ham en gang jeg zappet forbi , han har lyst hår ikkesant? Nei han var nesten ikke med i forrige episode. Han har lyst hår, ja. Og et smil og et blikk til å dø for...intenst rå og sexy. Håper vi får se mer til ham på onsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nei han var nesten ikke med i forrige episode. Han har lyst hår, ja. Og et smil og et blikk til å dø for...intenst rå og sexy. Håper vi får se mer til ham på onsdag. *krysser fingre, bein og alt annet mens jeg tørker meg rundt munnen og fniser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.