Gå til innhold

Forsvinner kjønnsvorter?

Anbefalte innlegg

Har lest litt rundt og sett at noen ganger sies det at kjønnsvorter forsvinner av seg selv, mens andre sier "Gå til legen". Har oppdaga at jeg har kjønnsvorter (ser veldig sånn ut iallfall), og har vel hatt de et par mnd. lurer evt på hvor lang tid det tar før de går vekk? Syns kanskje de ser ut til å være litt mindre nå, men vanskelig å si. Er det noe jeg kan gå til helsestasjonen for ungdom med (er under 25)? har ikke fastlege her jeg bor nå, og det har virka på legen jeg har vært hos her, at jeg helst ikke bør gå til andre enn fastlegen min (har ikke bytta siden jeg er student og bare vil bo her for en kort periode). føler nesten jeg "bryr" han opp i alt han har å gjøre. (Hvorfor finnes det ingen lege ordninger for studenter, mon tro???? fastlege ordning er no tull for oss!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180813-forsvinner-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flover

Hei. Kjønnsvorter fjernes enten ved bruk av linement.

Eller ved å gå til gynokolog, der kan man få fryst de bort.

Kjønnsvorter er svært vanlig, kanskje vanligst blant kjønnsykdommer og smitter fort. Bruk derfor kondom framover.

Kjønnsvorter kan gi celleforandringer i livmor på sikt. Så man bør undersøkes jevnlig når du blir eldre.

Ikke få panikk, det går over.

Selv fikk jeg det som svært ung. Ikke plaget nå i voksen alder, men har fått celleforandringer pga det. Stabilisert seg nå.

Lykke til!

Hei. Kjønnsvorter fjernes enten ved bruk av linement.

Eller ved å gå til gynokolog, der kan man få fryst de bort.

Kjønnsvorter er svært vanlig, kanskje vanligst blant kjønnsykdommer og smitter fort. Bruk derfor kondom framover.

Kjønnsvorter kan gi celleforandringer i livmor på sikt. Så man bør undersøkes jevnlig når du blir eldre.

Ikke få panikk, det går over.

Selv fikk jeg det som svært ung. Ikke plaget nå i voksen alder, men har fått celleforandringer pga det. Stabilisert seg nå.

Lykke til!

har nå vært hos legen og fått liniment (vartec). har pensla på i tre dager som en skal og lurer på hvor lang tid det nå tar før de forsvinner? vet jeg kan ta kuren igjen om noen dager, men er det vanlig å måtte ta flere kurer? er ganske øm der nede, så kanskje det er et tegn på at de er på vei bort?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...