Gjest Annize Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei! Nå nærmer søknadsfristen for høyere utdanning seg med stormskritt, og jeg sitter her å lurer på om jeg skal sende av gårde en søknad til Universitetet i Oslo. Planene mine for neste skoleår er ikke så veldig store, men jeg vil i alle fall forsøke å få tatt Ex-phil og Ex-fac (som jeg ikke har tatt tidligere!). Jeg er imidlertid i full jobb og har ingen mulighet til å følge noen form for undervisning. Tidligere var det helt uproblematisk å lese på egenhånd ettersom det ikke var noe obligatorisk oppmøte, men hvordan fungerer dette nå etter at Kvalitetsreformen er innført ved norske høyskoler og universitet? Er det fremdeles mulig å bare troppe opp på eksamensdagen når man tar forberedende? (jeg vet at det er obligatorisk oppmøte ved de aller fleste studier!). Jeg kommer mest sannsynlig til å avlegge eventuelle eksamener i vårsemesteret. Må jeg likevel sende inn søknad om studieplass nå, eller kan jeg drøye det til neste semester? Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astral Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 I Trondheim er det i alle fall sånn at du må levere og få godkjent tre av seks oppgaver i løpet av semesteret for å få ta eksamen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.