Gå til innhold

Spillegalskap


trenger råd fort

Anbefalte innlegg

trenger råd fort

Hei.

Lurte bare på hva jeg skal gjøre med min samboer. Han har i flere år vært spillegal, og dette begynner å slite på meg nå. Han kan bruke mange tusen på en dag, som oftest spiller han til det ikke er mer penger igjen. Jeg har tenkt på å si til ham at han må velge mellom automatene og meg, men får litt dårlig samvittighet for det. Jeg vet jo at han ikke spiller fordi han ønsker det selv på en måte. Vi har snakket om det flere ganger, og jeg har prøvd å få ham til å ta kontakt med noen som kan hjelpe ham. Men han virker ikke særlig interessert. Jeg klarer snart ikke mer. Har regninger som ligger og venter og som snart blir sendt til inkasso, og han har brukt alle pengene våre i dag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send ham på 12 trinnsprogram for spillegalskap på Blåkors.

Min x hadde spillegalskap. Hun ville ikke ha hjelp. Til slutt fikk jeg nokk og flytta fra hele greia. Av og til er folk med spillegalskap helt umulige og er som narkomane for å skaffe penger. Et råd er å pakke kofferten å få deg et liv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min x hadde spillegalskap. Hun ville ikke ha hjelp. Til slutt fikk jeg nokk og flytta fra hele greia. Av og til er folk med spillegalskap helt umulige og er som narkomane for å skaffe penger. Et råd er å pakke kofferten å få deg et liv igjen.

Venninna mi ble kurert hun. Tok tid men hun visste at hun bare måtte. Det går ikke an å spille seg fra hus og hjem når man har fire unger man har ansvar for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...