Gå til innhold

hjerteflimmer, alkohol og black out


Gjest 25årig jente

Anbefalte innlegg

Gjest 25årig jente

Hei

Min far har nettopp blitt operert for høyt stoffskifte pga hjreteflimmer. Han sier også at dette problemer har gjort at han ikke har fått nok surstoff til hjernen, og dermed hatt total hukommelsesvikt eller black out i perioder. Problemet er at han også drikker rikelig med alkohol, noe som har fått meg til å innse at han er alkoholiker

I en av disse ”black outene” antastet han meg. Nå sier han at han ikke husker noen ting av episoden og forklarer det med at han måtte ha trodd jeg var kjæresten hans, og at han aldri i sin villest fantasi vil gjøre noe slikt mot meg, sin egen datter.

Saken er slik: jeg klarer ikke å tilgi og glemme episoden. Men dette er hans eneste unskyldning.

Spørsmålet er om kan jeg tro på hans forklaring og unskyldning? Kunne han virkelig ha hatt en black out, og ikke huske at han antastet meg?

Kan noen gi meg råd, til hvordan jeg kan forholde meg til hans forklaring, for jeg kjenner han så godt at jeg vet at han ikke vil forandre seg eller holdninga si. Jeg tror grunnen til at han ikke vil forandre seg er frykt og fornektelse av tingens tilstand. Og dette går ut over meg, og vårt forhold (som for tiden er ikke-eksisterende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...