Gjest 25årig jente Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei Min far har nettopp blitt operert for høyt stoffskifte pga hjreteflimmer. Han sier også at dette problemer har gjort at han ikke har fått nok surstoff til hjernen, og dermed hatt total hukommelsesvikt eller black out i perioder. I en av disse ”black outene” antastet han meg. Nå sier han at han ikke husker noen ting av episoden og forklarer det med at han måtte ha trodd jeg var kjæresten hans, og at han aldri i sin villest fantasi vil gjøre noe slikt mot meg, sin egen datter. Spørsmålet er om kan jeg tro på hans forklaring og unskyldning? Kunne han virkelig ha hatt en black out, og ikke huske noe? Kan noen fortelle meg litt om hvordan hjerteflimmer oppleves, og om hans forklaring kan vaere sant? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180881-hjerteflimmer-og-black-out/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.