Gå til innhold

Barn noen hindring?


Gjest super sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Nei, igjen vil jeg si at mannen ikke er noe å samle på hvis han har kjøpt sex! Jeg bryr meg ikke om det er noe han har gjort for x-antall år siden. Det sier mye om hvilke verdier og holdninger fyren har. Og hvis han ikke plutselig har "sett lyset og funnet Jesus" (når jeg tenker meg om, ville jeg iallefall ikke hatt en frelst fanatiker, haha), så tviler jeg på at han har forandret seg særlig.

Hvorfor er det helt greit at du dumper en mann for noe han har gjort før, mens det ikke er greit at en mann dumper deg fordi du har barn?

Snakk om dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det helt greit at du dumper en mann for noe han har gjort før, mens det ikke er greit at en mann dumper deg fordi du har barn?

Snakk om dobbeltmoral.

Jeg har ikke sagt at det ikke er greit å bli dumpet fordi man har barn. Jeg sa bare at da er han ikke mye å samle på for hun det gjelder. Det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det helt greit at du dumper en mann for noe han har gjort før, mens det ikke er greit at en mann dumper deg fordi du har barn?

Snakk om dobbeltmoral.

Nå,- det var vel ikke helt sammenlignbart, var det vel? Det er da ikke helt sosialt akseptert å kjøpe sex, er det det,da? (Ikke i min familie/omgangskrets i alle fall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Jeg har ikke sagt at det ikke er greit å bli dumpet fordi man har barn. Jeg sa bare at da er han ikke mye å samle på for hun det gjelder. Det blir noe annet.

Selvfølgelig er han ikke noe for henne dersom han ikke vil ha et forhold til noen med barn fra før.

Men ut fra det du skrev så virket det som om du synes menn som ikke ville dette, ikke var noe å samle på generelt. Og at de neppe var interessert i et forpliktende forhold. Noe jeg mener er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Nå,- det var vel ikke helt sammenlignbart, var det vel? Det er da ikke helt sosialt akseptert å kjøpe sex, er det det,da? (Ikke i min familie/omgangskrets i alle fall!)

Det er ikke sammenlignbart, og eksemplet var kanskje valgt dårlig.

Men poenget er at man kan ikke kreve at den andre skal godta enhver bagasje man selv tar med seg inn i et forhold, samtidig som man forbeholder seg retten til å dumpe den andre på grunnlag av dennes bagasje. Ellers utøver man dobbeltmoral.

Man er ikke et dårlig menneske selv om man ikke ønsker et forhold til noen med barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sammenlignbart, og eksemplet var kanskje valgt dårlig.

Men poenget er at man kan ikke kreve at den andre skal godta enhver bagasje man selv tar med seg inn i et forhold, samtidig som man forbeholder seg retten til å dumpe den andre på grunnlag av dennes bagasje. Ellers utøver man dobbeltmoral.

Man er ikke et dårlig menneske selv om man ikke ønsker et forhold til noen med barn fra før.

Jeg tror egentlig vi er enige, jeg...

Og jeg er ikke alltid uenig med deg ellers heller (noen ganger,da),- men det skjønner jeg burde være et sykdomstegn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er han ikke noe for henne dersom han ikke vil ha et forhold til noen med barn fra før.

Men ut fra det du skrev så virket det som om du synes menn som ikke ville dette, ikke var noe å samle på generelt. Og at de neppe var interessert i et forpliktende forhold. Noe jeg mener er feil.

Ok, da formulerte jeg meg kanskje dårlig.

Jeg mener ikke at de ikke er noe å samle på for andre.

Å ehe, dette er iallefall dobbelmoral *ler*: jeg kunne selv ikke tenkt meg å blitt ilag med en "ferdigpakke". Så for meg er det supert at samboeren min ikke hadde unger fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da formulerte jeg meg kanskje dårlig.

Jeg mener ikke at de ikke er noe å samle på for andre.

Å ehe, dette er iallefall dobbelmoral *ler*: jeg kunne selv ikke tenkt meg å blitt ilag med en "ferdigpakke". Så for meg er det supert at samboeren min ikke hadde unger fra før.

Først møtte jeg en ikke spesielt kjekk, kjedelig mann som mente det var en hindring. Så møtte jeg en dødskjekk,snill, grei og pengesterk mann som syntes jeg var toppen, med barn og alt.

Så høyt henger de, og sure er de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...