Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag har jeg fått et skikkelig KICK!!!!

Jeg har fått lønn, og var på salg!!!! Jeg fikk såååååå mye for pengene!!!

Kom over noen dritfine sko som hadde kostet 600 før. Jeg fikk dem for 199!!!!

Så var jeg på H&M å fikk kjøpt meg en bukse.......kostet egentlig 300, jeg fikk den for pga en søm som var litt feil!!!

Sååååååå fant jeg drømme veska mi!!! Har vært på jakt etter ny veske lenge nå. Den jeg fant kosta 69 kr, var liten og nett, beige! Superfin.

Så fikk jeg også kjøpt en piratbukse til sommeren. En lyseblå linbukse. Den kosta KUN 100 kr!!!

Til slutt fant jeg myyyyye billig sminke. Øyenskygge, solpudder, conceeler og mascara!

Nå er jeg STOR fornøyd! Angrer ikke en plass på det jeg har kjøpt. ALT på salg!

Var foresten til slutt innom for å handle mat for resten av mnd! Handlet KUN for 432 kr!!!!

Jeg er sååååå stolt av meg selv! Det er så gøy å handle med god samvittighet!!!!!!

Nå er jeg helt gira!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180884-amber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...