Gjest Hulda sutre Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Uansett når jeg sover , enten middag eller om natten så våkner jeg veldig tissetrengt. Det er ikke så ofte at jeg må gå å tisse mens jeg er våken , men etter søvn så fosser det av meg , en tissepotte av det gamle slaget tror jeg ville vært for liten. Jeg har diabetes 2 men vel regulert med bare en tab.Glucophage 500mg.jeg vet omtrent akurat når jeg skal våkne å det er etter to timer natt,menjeg sover jo ikke så lenge middagslur,alikevel så er det store mengder. Har noen noe forklaring på dette eller opplever noe lignende? Glad for svar å takknemmelig for at jeg fant denne trådenher. Ps jeg har mye muskelsmerter , å går engang i mnd, til kiropraktor for å rette opp å det hjelper litt.ang, muskelsmertene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180889-urinmengde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.