Gå til innhold

Hva er galt med å være litt større enn andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akuratt nå er jeg fly forbanna over den tåpelige tråden under her!

Jeg synes det blir for teit av dere å kritisere overvektig personer på denne måten! Dersom dere har noe dere ville sagt til en som er overvektig, hvorfor sier dere det ikke til DEM da! Istede for å slenge dem et blikk som gransker dem fra topp til tå? Tårer dere ikke? Dere foretrekker å legge ut all dritten om dem her inne på DOL??? Hva hadde dere syns dersom noen hadde "baksnakket" dere på det viset?

En annen ting! Vi som er kraftige får støltt og stadig høre gjennom familie, venner, media og ellers over alt at vi burde slanke oss. De aller fleste Som er overvektige vet himmla godt selv at de er det! Tror dere at de driter i det??

Mange sliter faktisk med å gå ned i vekt! Allikevel kritiserre dere! Mange utvikkler psykiske problem på grunn av overvekten. Allikevel kritiserer dere. Tenker dere, før dere slenger ut kommentarer?

Klær er ikke lett å finne for oss som er overvektige. Jeg selv, for eksempel, veier 95 kg. JEG sliter med å finne bukser. Tenk da på de som er 130 kg. Tror dere de har det lett??? Skulle de kanskje tredd en søppelsekk over hodet, fordi de ikke fant noe annet???

Fikk også en kommentar her nede, mot at jeg er stolt over kroppen min. Vil det si at dersom jeg veier over 55 kg, skal jeg skamme meg over kroppen min???

HVEM er det som bestemmer hva en PERFEKT kropp er??? Hvorfor kan ikke en kropp med litt ekstra på sidene være den PERFEKTE kroppen???

Jeg kunne sagt myyyye mer, men jeg ber dere sladdre-kjerringer om å passe på deres egne problem, istedet for å snuse i alle andres problem!!!!!

Nå vet jeg at maaaaange kommer til å gi meg pepper, men la gå. Jeg står for hver forbanna ord!!!

Er ikke såååå sint som jeg høres ut, altså. Jeg er bare frustrert!

(er det rart det er hat i verden)???

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

9

• lurulf

3

• ShitDiddelyDo

3

• ariadne

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest rett størrelse!
Skrevet

Absolutt ingenting galt med å være et nummer større (eller to) enn gjennomsnittet. Jeg kjenner mange fantastisk vakre jenter, i str 48 og oppover!

Men de kler seg lekkert og sofistikert. I klær som gjør at man oppfatter dem som pene, smarte og deilig kvinnelig.

Ikke som tom i hodet med et inderlig ønske om å vinne idol, iført plagg som passer best på fjortiser!

Skrevet

Jeg skjønner frustrasjonen din Tottlå...

Jeg selv er stor.

Hadde folk visst hvor mye slit overvektige mennesker har, så hadde de holdt kjeft.

Når jeg ser mennesker som er enorme får jeg vondt inni meg. Jeg vet hvor mye problemer de har.

Søstern min er så enorm at hun vekker oppsikt.

Det er ikke bare vanskelig å finne tøy, -det er vanskelig å kle på seg, ta på seg sko osv.. -gå på toalettet, huden innimellom 'valkene' blir sår og vond og må smøres... -det gjelder overalt hvor det 'gnisser'.. - under armene, mellom bena.. osv.. osv..

Tenk dere heller dere selv i den situasjonen, dere... før dere baktaler.

De har det fryktelig slitsomt...

Skrevet

Jeg skjønner frustrasjonen din Tottlå...

Jeg selv er stor.

Hadde folk visst hvor mye slit overvektige mennesker har, så hadde de holdt kjeft.

Når jeg ser mennesker som er enorme får jeg vondt inni meg. Jeg vet hvor mye problemer de har.

Søstern min er så enorm at hun vekker oppsikt.

Det er ikke bare vanskelig å finne tøy, -det er vanskelig å kle på seg, ta på seg sko osv.. -gå på toalettet, huden innimellom 'valkene' blir sår og vond og må smøres... -det gjelder overalt hvor det 'gnisser'.. - under armene, mellom bena.. osv.. osv..

Tenk dere heller dere selv i den situasjonen, dere... før dere baktaler.

De har det fryktelig slitsomt...

Jeg er så enig med deg Huufsa!

De "perfekte" trippsene her inne tror det bare er til å knippse i fingrene så er du slank!!

Grrrr.........jeg blir så sint!!!!

Skrevet

Absolutt ingenting galt med å være et nummer større (eller to) enn gjennomsnittet. Jeg kjenner mange fantastisk vakre jenter, i str 48 og oppover!

Men de kler seg lekkert og sofistikert. I klær som gjør at man oppfatter dem som pene, smarte og deilig kvinnelig.

Ikke som tom i hodet med et inderlig ønske om å vinne idol, iført plagg som passer best på fjortiser!

Tihi!!!!!

Den var god!!!

Godt det ikke bare er meg som har dette synspunktet!!!

Skrevet

Huff, sånne diskusjoner liker jeg dårlig. har det omvendte problemet jeg, og synes det er ille med kommentarer..

vel mye overdrivelse i mange av inleggene under, fatter ikke at noen lar dagen være ødelagt av og se no sånt.

Finnes vel større problemer å bekymre seg for:-)

Skrevet

Huff, sånne diskusjoner liker jeg dårlig. har det omvendte problemet jeg, og synes det er ille med kommentarer..

vel mye overdrivelse i mange av inleggene under, fatter ikke at noen lar dagen være ødelagt av og se no sånt.

Finnes vel større problemer å bekymre seg for:-)

Ja, ikke sant!

Snakk om å slippe bomba på DOL!!!

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg hverken måler folk opp eller ned. Men jeg lukker ikke øynene når jeg er ute blant folk.

Jeg kritiserer ikke overvektige. Jeg påpeker at NOEN overvektige ikke har klessmak.

Jeg vet at det er trasig både å være for tynn og for tjukk.

Skrevet

Jeg hverken måler folk opp eller ned. Men jeg lukker ikke øynene når jeg er ute blant folk.

Jeg kritiserer ikke overvektige. Jeg påpeker at NOEN overvektige ikke har klessmak.

Jeg vet at det er trasig både å være for tynn og for tjukk.

Så, tenk litt før dere skravler løs om dette "STORE" problemet her inne på DOL!

Gjest Flystripa
Skrevet

Så, tenk litt før dere skravler løs om dette "STORE" problemet her inne på DOL!

Kjære deg! Det er da ikke verdensproblemer vi løser her og nå? Her diskuteres alt mellom himmel og jord. Jeg skjønner at noen blir opphissa av ting som blir diskutert.

Er det ikke det som gjør at vi trives her da? Andre ganger diskuteres abort, dødshjelp og utroskap - så her skavler vi i vei om det som passer oss!

Skrevet

Kjære deg! Det er da ikke verdensproblemer vi løser her og nå? Her diskuteres alt mellom himmel og jord. Jeg skjønner at noen blir opphissa av ting som blir diskutert.

Er det ikke det som gjør at vi trives her da? Andre ganger diskuteres abort, dødshjelp og utroskap - så her skavler vi i vei om det som passer oss!

Kan ikke akuratt si at jeg trivessom best her, nå!!!

Gjest Flystripa
Skrevet

Kan ikke akuratt si at jeg trivessom best her, nå!!!

Nei, men om et par timer, så er allting glemt!

Skrevet

Nei, men om et par timer, så er allting glemt!

Det er mulig!!! *S*

Skrevet

Tihi!!!!!

Den var god!!!

Godt det ikke bare er meg som har dette synspunktet!!!

Hun sier jo bare akkurat det samme som de der nede da, at pene klær i rett størrelse er penere enn for små fjortisklær.

Skrevet

Hun sier jo bare akkurat det samme som de der nede da, at pene klær i rett størrelse er penere enn for små fjortisklær.

Ikke DET synspunktet!

Såg etterpå at det kunne misstolkes!!!

"Mine" synspunkt!

:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke overvektige som blir kritisert, men klessmak.

Det hadde vært noe annet om personen under skrev et innlegg hvor hun kritiserte en overvektig for å vise seg ute offentlig.

Da hadde jeg vært helt enig med deg.

Skrevet

*joining the club* :o)

Som jeg skrev under det innlegget du kommenterer, er det TUNGVINT å være stor. Det er ikke GALT, men vi skal straffes... Jmfr. størrelsene i klesbutikkene... Det er utrolig nedverdigende å måtte gå derfra med øra hengende som ferske lomper...

Men OK, jeg løfter hodet igjen og tenker på at greit, jeg er frisk, kjæresten min liker meg slik jeg er og ungen min sier at "du er akkurat passe, du mamma" :o)

Gjest skjønner ikke bæret
Skrevet

"Tårer dere ikke?" Hva betyr det??

Gjest voldsomt temperament ihvertfall
Skrevet

Jewg er hakket for tynn og får høre det til enhver tid. Jeg oppfatter det som at det er ok å si at noen er for tynne, men overvekt må ikke nevnes -ettersom de fleste slitter med litt for mye enn omvendt. Å være for tynn er liksom et luksus-problem. Det er nok ikke så anerledes skjønner du...

Skrevet

"Tårer dere ikke?" Hva betyr det??

"Tårer dere ikke?"

betyr

"Tør dere ikke?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...