Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med flass i hodebunnen i rundt 1 1/2 år. Det kom helt plutselig. Første gang jeg merket det hadde jeg god effekt av en spesialshampo jeg kjøpte hos frisøren. Men etter rundt 1/2 år kom det tilbake og den samme shampoen hjalp ikke. Til nå har jeg prøvd Fungoral, Selukos fra apoteket, men uten resultat. Til slutt fikk jeg time hos hudlege og har nå gjennomgått en kur med locoid kortisonpreparat i hodebunnen + salisylolje innimellom i tillegg til å bruke Fungoral. Men jeg merker ingen forbedring, jeg! Det lindrer litt når jeg har hatt oljen i hodebunnen over natten, men kortisonen bare svir og hjelper ikke. Jeg blir helt fortvilet over dette; ikke kan jeg bruke mørke klær ettersom flasset viser på klærne. Det klør og svir i hodebunnen og er ubehagelig. Er det noen der ute som har "prøvd alt" som jeg, men som har funnet en løsning? Det hadde vært kjempefint å høre om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180903-flass-ingenting-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Nå har du kanskje gitt opp å få svar, men jeg håper du leser dette likevel. Det høres nemlig ut som om du har det samme problemet som meg, og jeg har (etter mye gråt og tenners gnidsel...) endelig funnet noe som hjelper. I helsekostbutikker - jeg var på Life, så vidt jeg husker - finner du sjampo fra Marja Entrich. Selv bruker jeg den for tørt hår, men det finnes tre varianter, alle skal visst være like bra. Lykke til!

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...