Gå til innhold

sår runde brystkassen/nakke og skuldre

Anbefalte innlegg

Gjest Stian007
Skrevet

hei jeg er en gutt på 20 år har hatt problemer med kviser litt sorte flekker som jeg tror kalles hudormer (har null peiling på dette)jeg har hatt dette problemet i lang tid nå.jeg får litt kviser på brystkassen skuldre, nakke og ryggrad regionen som jeg ikke klarer å bli kvitt, får oxo av og til noe som kjennes ut som klumer under huden som av og til inneholder veske.forran på brystkassen ser det ut som det er blitt litt arr atter den tiden det var ille noe er blitt borte og noen av arrene kjennes bare ut som litt tjukk hud.det er mye mildere enn før men ser ikke særlig lekkert ut:( jeg trener, er ikke feit eller kviser i ansiktet kun der det er nevnt og kjønner ikke hva dette kan være.har letet rund på nettet etter lignende har funnet noe men ikke no svar plz hjelp meg!!hva kan jeg gjøre/bestille?kan jeg ringe noen må allt koste så my bare for å få vite hva dette kan være?

Per Helsing, hudspesialist
Skrevet

Hei,

Det er ikke godt å hjelpe deg med dette over en nettprat. Jeg anbefaler deg å kontakte hudlege, det koster ikke så mye?

Vennlig hilsen

Gjest Stian007
Skrevet

Hei,

Det er ikke godt å hjelpe deg med dette over en nettprat. Jeg anbefaler deg å kontakte hudlege, det koster ikke så mye?

Vennlig hilsen

seriøst!betalte jeg 100 kr for å få vite at du ikke kunne hjelpe meg med dette over en nettprat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...