Gå til innhold

trenger et råd om strømper til skjørt

Gjest æwsj

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg et rosa skjørt i dag som er til knærne. men har ikke peiling på sammensettning. kjøpte også noen svarte søte små sko. men åssen farge på strømpene kan jeg ha? kan jeg ha de skoene til? og åssen farge på toppen er finest???

håper på svar. hilsen håpløst kes tilfelle. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Matching

Spørs litt på hårfarge etc., men grå strømebukse til svarte sko er ok. Eller hudfarget, da står du fritt til toppfargen etter hva du kler.Hva med grå topp til (om du velger grå strømpebukse)så det ikke blir så mange forskjellige farger totalt? Sort/rosa veske til om det er å få tak i. Du finner sikkert smykker i disse fargene som matcher også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-s,gøædf

Spørs litt på hårfarge etc., men grå strømebukse til svarte sko er ok. Eller hudfarget, da står du fritt til toppfargen etter hva du kler.Hva med grå topp til (om du velger grå strømpebukse)så det ikke blir så mange forskjellige farger totalt? Sort/rosa veske til om det er å få tak i. Du finner sikkert smykker i disse fargene som matcher også.

jeg har mørkt hår.... men går nesten alle topper til rosa skjørt då??? hmmm tenkte hvit kanskje va best???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodluck

Med et utgangspunkt i mørkt hår, rosa skjørt og svarte små sko ville jeg valgt svarte strømper hvis toppen er svart. Hvis ikke toppen er svart ville jeg valgt hudfarget. Hadde skjørtet feks vært svart og skoene svarte kunne du hatt samme farge i strømpene og toppen, men hvis du tar grå strømper og grå topp blir det for mye syns jeg. Men det er min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

jeg har mørkt hår.... men går nesten alle topper til rosa skjørt då??? hmmm tenkte hvit kanskje va best???

Grått passer veldig godt til rosa..

Personlig ville jeg brukt hudfargede strømper, frem til sommeren i hvert fall. Det er jo ikke lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest æDR-dcfl

Med et utgangspunkt i mørkt hår, rosa skjørt og svarte små sko ville jeg valgt svarte strømper hvis toppen er svart. Hvis ikke toppen er svart ville jeg valgt hudfarget. Hadde skjørtet feks vært svart og skoene svarte kunne du hatt samme farge i strømpene og toppen, men hvis du tar grå strømper og grå topp blir det for mye syns jeg. Men det er min smak :)

takk for gode forslag! noen flere??? hehe kan jo få en diskusjon på dette.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke Coco Chanel som sa at en kvinne må ha sorte strømper og sorte sko for å være velkledt?;-)

Prøv det førts, og ser det "hardt" ut, så prøv lysere strømper etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle farger blandes idag jeg. Min datter kjøpte en hettejakke nå (college) i militærmønster som er så moderne, er jo flere grønnfarger. Inni hette og foret ved halsen er turkis.....så helt snålt ut synes jeg. Kunne også få med rosa istedet for turkis. Det merkelige er at nå synes jeg det er litt stilig allikevel, hun matcher med turkis smykke, armbånd og ørepynt, samt turkise sokker. Bruker dongeri eller sort langbukse til.

Tror ikke rosa er den vanskeligste fargen å blande med andre farger. Har du mørkt hår og fin farge i huden så er nok hvitt også lekkert til.

Er vel vanskelig å få tak i strømpebukse i rosa.....tenker på helt lys tone, men som går til skjørtet. Med hvit topp da ser jeg for meg hvite sko også. Tror dette ville bli flott og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha svart strømpebukse bør du ikke ha hvit topp ettersom skjørtet er rosa. Velger du hudfarget strømpebuske kan du godt ha hvit topp... >Min mening ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke svarte sko, ville jeg tatt svart strømpebukse!

Jeg har også et rosa skjørt (litt skarpt rosa). Det er lekkert med brune, høye støvletter og brun genser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...