Gå til innhold

egentlig er jeg en blid jente_men


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

uff..vært ufordragelig i dag mot moren min..som handlet mat og prøvde bare å være grei.. men jeg var så sinna og irritabel at jeg ikke greide å være hyggelig

er ikke noen slem person og føler meg så råtten og ekkel og får verdens dårligste samvittget

hvorfor gjør jeg på dette viset?

er stemplet drittsekk av psykiatren min og sykehuset da. eller borderline personality disorder som det heter.

er foresten deppa for tiden. og lei meg.

slitsomt med jobben enda. kanskje jeg blir i bedre humør hvis jeg slutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en

Tror du virkelig at du vil bli i bedre humør hvis du slutter i jobben du har fått?

Tror du at du vil få en liv verdt å leve ved å bare gå hjemme?

Hvis svarene er JA så er det bare å slutte i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sier IKKE mitt nick.

Kanskje du er deprimert? Jeg blir sinna og irritert når jeg er under en depressiv fase. Er bipolar. Var helt sikker på at jeg hadde borderline eller noe sånt, og det trodde vel mange andre også? Men da jeg fikk medisin som virket, så ble jeg den hyggelige greie jenta jeg egentlig er.:) Har ingen problemer med andre mennesker overhodet...

Helt til jeg begynte med p-pillen, da ble jeg rimelig irritabel igjen... Håper det går over:)

Bare et tips...hvis du har det MINSTE lille tegn på bipolar lidelse, prøv ut og prøv ut stemningsstabiliserende medisiner som tar vekk depresjonen helt. Om du da ikke er frekk med folk lenger, slå fra deg personlighetsforstyrrelsesdiagnosen.

En ting til. Det er menneskelig å være irritert i blandt... Særlig om en sliter med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Hvorfor får du dårlig samvittighet bare fordi du er gretten og ikke hyggelig?

Jeg hadde det sånn i en periode. Og det var fordi jeg var livendes redd for at folk skulle snu ryggen til meg. Så jeg prøvde å være superhyggelig! Strevde som pokker.

Men jeg følte meg likevel avvist og forlatt. De ble liksom sinte på meg fordi jeg ikke var hyggelig nok, enda jeg prøvde sterkt.

Så for meg var det egentlig ikke dårlig samvittighet, det var bare frykt for å bli plassert i en brønn.

Grunnen til at jeg ble slik var helt sikker at jeg følte meg helt for jævlig ensom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Kanskje du er deprimert? Jeg blir sinna og irritert når jeg er under en depressiv fase. Er bipolar. Var helt sikker på at jeg hadde borderline eller noe sånt, og det trodde vel mange andre også? Men da jeg fikk medisin som virket, så ble jeg den hyggelige greie jenta jeg egentlig er.:) Har ingen problemer med andre mennesker overhodet...

Helt til jeg begynte med p-pillen, da ble jeg rimelig irritabel igjen... Håper det går over:)

Bare et tips...hvis du har det MINSTE lille tegn på bipolar lidelse, prøv ut og prøv ut stemningsstabiliserende medisiner som tar vekk depresjonen helt. Om du da ikke er frekk med folk lenger, slå fra deg personlighetsforstyrrelsesdiagnosen.

En ting til. Det er menneskelig å være irritert i blandt... Særlig om en sliter med noe.

Så hvis man ikke er frekk med folk betyr det at man ikke har en personlighetsforstyrrelse?

Feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Nå er det jo ikke lenge siden du startet i ny jobb, og det ER faktisk ganske slitsomt å starte med noe nytt, og dermed naturlig å være "on edge" i en periode. Ved å slutte i jobben kan det jo hende at du vil føle at du har misslyktes, og blir enda mer nede av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sier IKKE mitt nick

Så hvis man ikke er frekk med folk betyr det at man ikke har en personlighetsforstyrrelse?

Feil.

Jeg sa ikke det. Men du får jo en slik diagnose om du har problemer med andre mennesker! I mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Jeg sa ikke det. Men du får jo en slik diagnose om du har problemer med andre mennesker! I mange tilfeller.

har ikke problemer med mange mennesker.

Er som sagt kun nærmeste familie som får se den siden av meg når jeg er i " det"

humøret.

skal ikke slutte i jobben. Er bare deppa for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sier IKKE mitt nick

har ikke problemer med mange mennesker.

Er som sagt kun nærmeste familie som får se den siden av meg når jeg er i " det"

humøret.

skal ikke slutte i jobben. Er bare deppa for tiden.

da ser jeg ærlig talt ikke hva som er så personlighetsforstyrret med å være sur og irritabel.trodde en skulle behandle depresjonen før en satte pf-diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

da ser jeg ærlig talt ikke hva som er så personlighetsforstyrret med å være sur og irritabel.trodde en skulle behandle depresjonen før en satte pf-diagnose.

psykiateren min har vel andre grunner enn det håper jeg til å sette en sånn diagnose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-sinnatagg

da ser jeg ærlig talt ikke hva som er så personlighetsforstyrret med å være sur og irritabel.trodde en skulle behandle depresjonen før en satte pf-diagnose.

Tror dessverre ikke alle psykologer veit hvor sint og irritabel man kan bli med en depresjon jeg. Jeg var forferdelig deprimert og oppførte meg med å være vemmelig og sint og frustrert og mere til (og ja, jeg er flau over det nå, men jeg var deperat deprimert) men psykologen min da la ikke noe vekt på depresjon (fordi jeg vel ikke hadde skåret høyt nok på et skjema) Men da jeg endelig fikk noen AD som virket slik at jeg slett ikke er så deprimert lenger har jeg helt sluttet å oppføre meg slik også. Derfor er jeg ikke i tvil om at det var depresjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...