Gå til innhold

Bare en liten tanke


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Lurer litt på om jeg burde fortsette med mitt meningsløse, ensomme, for-andre-bare-ubehagelige liv, eller om jeg skal ende det.

Ikke at jeg føler noen dragning mot å skade meg på noen som helst måte, men jeg syns det virker fornuftig å avslutte det, siden mitt liv ikke er noe verdt noe som helst.

Men det hadde vært synd på mine foreldre da, de måtte leve med det i mange, mange år. De ville nok følt seg passelig mislykkede.

På en måte er det moralskt riktig av meg å ta mitt liv, men det er likevel mer galt.

MEN HVA FAEN SKAL JEG BRUKE TIDEN PÅ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kanskje du skulle søke hjelp for problemene dine? Tror du trenger noen å snakke med. Det pleier som regel å hjelpe.

Håper det går bra med deg. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Hei!

Kanskje du skulle søke hjelp for problemene dine? Tror du trenger noen å snakke med. Det pleier som regel å hjelpe.

Håper det går bra med deg. Klem!

Syns ikke det hjelper jeg. Vi blir bare sittende å prate om meningsløse ting jeg riktignok klarer å vise engasjement for, men som likevel ikke har noen betydning...

Har blitt spurt om det hjalp å gå dit... "ja, gjør det sikkert...", sa jeg da...

Enda så ensom jeg mener at jeg er, hjelper det å snakke med andre mennesker bare på kjedsomheten...

Men det er vel sånn verden er. Jeg er jo GAL, som har slike forventninger som jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Hei :-) hva med å gå ut i verden og prøve å leve? Gjør noe du har drømt om lenge, eller hatt lyst til.

:-)

Kommer ikke på noe jeg. Men hjertelig takk for rådet og oppmuntringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Syns ikke det hjelper jeg. Vi blir bare sittende å prate om meningsløse ting jeg riktignok klarer å vise engasjement for, men som likevel ikke har noen betydning...

Har blitt spurt om det hjalp å gå dit... "ja, gjør det sikkert...", sa jeg da...

Enda så ensom jeg mener at jeg er, hjelper det å snakke med andre mennesker bare på kjedsomheten...

Men det er vel sånn verden er. Jeg er jo GAL, som har slike forventninger som jeg har.

Kanskje en idé å senke sine store forventninger en smule?

Deretter kan man heve de etter hvert som man evetuelt begynner å føle at ting går bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Kanskje en idé å senke sine store forventninger en smule?

Deretter kan man heve de etter hvert som man evetuelt begynner å føle at ting går bedre?

Åssen gjøres det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Åssen gjøres det, da?

Skriv en liste over dine forventninger? Så stryker du de som er irrasjonelle. Regner med at du ser det når du har skrevet det ned.

Hvorfor kaller du deg selv gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Skriv en liste over dine forventninger? Så stryker du de som er irrasjonelle. Regner med at du ser det når du har skrevet det ned.

Hvorfor kaller du deg selv gal?

Aner ikke... selvkritikk kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...