Gjest tenk positivt Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ha en aldeles strålende dag, uansett vær... ( styggvær her ja) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tusen takk :-) Her skinner sola, og livet er godt å leve. Ha en fortreffelig dag du også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjersti S Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 I like måte! Håper alle år en fin dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 http://chci.wrdsb.on.ca/library/olbc02b/snowstorm.jpg Som du ser, så er ikke været her så veldig bra. Men jeg smiler og er glad likevel jeg, ha en fin dag du også;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 God morgen til deg også. Her skinner sola fra skyfri himmel og bare roper ut at at hun er her med våren (og snart sommeren)! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenk positivt Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 http://chci.wrdsb.on.ca/library/olbc02b/snowstorm.jpg Som du ser, så er ikke været her så veldig bra. Men jeg smiler og er glad likevel jeg, ha en fin dag du også;o) Oi sann. Det var litt værre enn her ja. Men en fin dag skal vi prøve å få til uansett. Våren kommer nok... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 God morgen til deg også. Strålende sol her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 God morgen! Var ute i skogen på joggetur kl. 8 idag, det var så skjønt. Ren luft og masse fuglesang. Tror jeg tar meg en tur til ut i det fine solskinnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nydelig dag i dag ja. God temperatur, overskyet, jeg har sovet nesten 9 timer i natt og spist en nydelig frokost, brød med makrell i tomat Skal vurdere å gå en tur i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nydelig dag i dag ja. God temperatur, overskyet, jeg har sovet nesten 9 timer i natt og spist en nydelig frokost, brød med makrell i tomat Skal vurdere å gå en tur i dag. Går det bra med babyen Åsemor? Venter spent om dagen jeg også, datteren til ei venninne venter hver dag. Tror hun skal føde i byen "din". Bor ved Kragerø. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Går det bra med babyen Åsemor? Venter spent om dagen jeg også, datteren til ei venninne venter hver dag. Tror hun skal føde i byen "din". Bor ved Kragerø. Det går kjempebra. Ingen som føder i byen min, her er det ikke fødeavdeling. Håper det går bra da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det går kjempebra. Ingen som føder i byen min, her er det ikke fødeavdeling. Håper det går bra da. Ikke der min venninnes datter skal føde heller, hun skal til Skien. Sikkert bra der. Så fint at alt går bra. Nyt tiden og kos deg med den lille, tiden går så altfor fort...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.