Gå til innhold

God morgen alle sammen

Gjest tenk positivt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God morgen!

Var ute i skogen på joggetur kl. 8 idag, det var så skjønt. Ren luft og masse fuglesang.

Tror jeg tar meg en tur til ut i det fine solskinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig dag i dag ja. God temperatur, overskyet, jeg har sovet nesten 9 timer i natt og spist en nydelig frokost, brød med makrell i tomat ;) Skal vurdere å gå en tur i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig dag i dag ja. God temperatur, overskyet, jeg har sovet nesten 9 timer i natt og spist en nydelig frokost, brød med makrell i tomat ;) Skal vurdere å gå en tur i dag.

Går det bra med babyen Åsemor? Venter spent om dagen jeg også, datteren til ei venninne venter hver dag. Tror hun skal føde i byen "din". Bor ved Kragerø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med babyen Åsemor? Venter spent om dagen jeg også, datteren til ei venninne venter hver dag. Tror hun skal føde i byen "din". Bor ved Kragerø.

Det går kjempebra. :)

Ingen som føder i byen min, her er det ikke fødeavdeling. Håper det går bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kjempebra. :)

Ingen som føder i byen min, her er det ikke fødeavdeling. Håper det går bra da.

Ikke der min venninnes datter skal føde heller, hun skal til Skien. Sikkert bra der.

Så fint at alt går bra. Nyt tiden og kos deg med den lille, tiden går så altfor fort...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...