annnemor Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg har tatt to tester som er negative, men er fremdeles kvalmen og har mange av de samme symptomene som da jeg sist var gravid. Jeg går på p- pillen, kan det være grunn til at testene forblir negative? mvh. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Neppe. Er du gravid så har du jo hcg-hormonet i kroppen og det er jo det testene reagerer på. Stikk til legen og få tatt en blodprøve kanskje? 0 Siter
Cherita Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 hcg-hormonet kan være litt svakt i perioder. Vent en måneds tid eller noe. Min venninne var fire mnd på vei da hun oppdaga at hun var gravid, og til da hadde alle tester vært negativ.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det kan jo hende noe annet feiler deg, når du er kvalm og går på p-piller og har negative graviditetstester. Kanskje en tur til legen hadde gjort seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.