Gjest Timari Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har kjøpt meg mp3 spiller og har blitt frarådet å bruke Kazaa fordi det er så mye virus der. Er det andre programmer som er gratis som dere kan anbefale? eller hva er deres erfaringer med kazaa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg bruker WinMX, er fornøyd med det. Hadde kaaza før og endte opp med virusadvarsler veldig ofte. har også hørt om et som heter Bearshare, men har ikke prøvd dette selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg bruker WinMX, er fornøyd med det. Hadde kaaza før og endte opp med virusadvarsler veldig ofte. har også hørt om et som heter Bearshare, men har ikke prøvd dette selv. er dette programmet også gratis? Er det lett å laste det ned? Har en gammel treg pc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 er dette programmet også gratis? Er det lett å laste det ned? Har en gammel treg pc Alle de jeg nevnte er gratisprogrammer, tror kanskje WinMx er litt mindre enn bearshare og defor litt lettere og laste ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 er dette programmet også gratis? Er det lett å laste det ned? Har en gammel treg pc http://www.winmx.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forslag Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 dc++ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 LimeWire er bra, og på norsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bearshare er ikke så verst. Kazzaa er fullt av dritt og møkk, og WinMX er bare en skygge av det det engang var. ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.