Gå til innhold

Suging; billig?


Gjest Strever

Anbefalte innlegg

Gjest Strever

Jeg vet jeg kommer til å få mange reaksjoner på dette innlegget, men så er det vel det jeg helst vil også. Dette kommer vel av at jeg gjennom hele oppveksten mer eller mindre aldri har vært åpen om sex da dette var det siste mine forledre har snakket med meg om.

Uansett, jeg er sammen med verdens herligste gutt og har et herlig sex-liv, men dette med suging plager meg litt. Den gamle myten om at jenter skal være 'snille og forsiktige' i senga henger igjen og jeg føler meg ganske enkelt ille til mote, nærmest billig når jeg suger min kjære. Det å suge han i seg selv har jeg ikke noe imot, men føler at dette er både heslig og skittent sånn ellers.

Hva skal jeg gjøre for å få et annet syn på dette? GUtter, er suging for dere like normalt som alt annet innenfor sex, eller mener dere at ei jente som gjør dette er for 'rett frem'??

Takk for svar..tro meg, jeg jobber hardt med dette 'gammeldagse' synet mine foreldre har puttet på meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange jenter føler at når de suger mannen, så har de en spesiell kontroll over han. At han er i hennes hule hånd, og han føler det nok slik i de fleste tilfeller. Kanskje du har opplevd en gang at du har gjort noe som du virkelig har hatt lyst til, uten å tenke over hva andre mener. Dette er noe du gjør for deg selv, og typen din. Tenk på det som en god opplevelse som dere deler sammen, som knytter dere enda nærmere og som føles godt. Jeg kan ikke komme på en ting som jeg synes virker billig når det gjelder sex med den du elsker. Dere har begge fantasier som dere har lyst å prøve, og ting som dere kanskje _ikke_ vil sette ut i livet, men de tingene dere gjør sammen, og som begge liker, og føler seg trygge på er med på å gjøre dere nærere og mer glad i hverandre. Jo mer du kan nyte det du gjør og føle deg trygg på det, jo mer vil det gjøre sex livet deres bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes vel egnetlig du svarer best selv, når du skriver:

"...tro meg, jeg jobber hardt med dette 'gammeldagse' synet mine foreldre har puttet på meg"

For jeg tror det er det som er ditt problem. - Du asosierer det med noe litt "smågrisete" og vulgært(?), fordi dine holdninger hjemmefra alltid har unngått tema.

Resoner ut i fra følgende: Det er noe av det deiligste som du kan gjøre mot / med din kjæreste, - er ikke det grunn god nok til å se på det som en fin ting?

Aksepter at holdninger fra hjemmet, ikke trenger å være rett.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg må si meg til dels enig med deg.Jeg likker ikke å suge kjæresten min,og det er fordi jeg da føler meg underlegen ham.Og det liker jeg ikke.Jeg føler meg utnyttet på en måte,kan ikke forklare det på en annen måte.

Leste de andre svarene på innlegget ditt..en mente at jenta følte hun hadde kontroll over gutten når hun suger ham.Jeg føler det helt motsatt.

Jeg føler det er han som har kontroll over meg,jeg er underlegen ham.

De følelsene liker jeg ikke når man elsker med den man er glad i,så da lar jeg heller vær.

Han savner det sikkert,men han respekterer mitt syn på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg må si meg til dels enig med deg.Jeg likker ikke å suge kjæresten min,og det er fordi jeg da føler meg underlegen ham.Og det liker jeg ikke.Jeg føler meg utnyttet på en måte,kan ikke forklare det på en annen måte.

Leste de andre svarene på innlegget ditt..en mente at jenta følte hun hadde kontroll over gutten når hun suger ham.Jeg føler det helt motsatt.

Jeg føler det er han som har kontroll over meg,jeg er underlegen ham.

De følelsene liker jeg ikke når man elsker med den man er glad i,så da lar jeg heller vær.

Han savner det sikkert,men han respekterer mitt syn på dette

Jeg føler det er en slags blanding. Jeg har selv ikke noe imot å suge kjæresten min.

Det kan gi en litt underlegen følelse noen ganger, men samtidig så har jeg full kontroll. Du har den mest følsommme kroppsdelen hans inni munnen til tider, og hvis jeg ville, så kunne jeg gjordt ham vondt. VIRKELIG VONDT (tenk tenner). Det gir en følelse av kontroll oppi alt det andre. Men dette er bare min mening, jeg tror alle må gjøre det som de føler for.

Ikke tenk på det som skittent i alle fall, for det er det ikke. Oral-sex er en helt normal del av et sex-liv etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg føler det er en slags blanding. Jeg har selv ikke noe imot å suge kjæresten min.

Det kan gi en litt underlegen følelse noen ganger, men samtidig så har jeg full kontroll. Du har den mest følsommme kroppsdelen hans inni munnen til tider, og hvis jeg ville, så kunne jeg gjordt ham vondt. VIRKELIG VONDT (tenk tenner). Det gir en følelse av kontroll oppi alt det andre. Men dette er bare min mening, jeg tror alle må gjøre det som de føler for.

Ikke tenk på det som skittent i alle fall, for det er det ikke. Oral-sex er en helt normal del av et sex-liv etter min mening.

Ja, du er inne på spennende områder, dette med kontrollen over en annen person. Det er klart at du har stor makt når du har hans penis i munnen. Du kunne i verste fall bite den av - for en katastrofe - samtidig som det ville være den enkleste ting å gjøre rent teknisk.

Mange menn har nok vanskelige fantasier om nettopp dette. Skal jeg tørre å la henne ta penis i munnen? Hva kan hun ikke finne på?

Det er noe forlokkende seksuelt i følelsen av å ha makt og kontroll over personen man elsker med. Når mannen er inne i hennes skjede og lar sæden komme, er det også en form for makt. Han kan gjøre henne gravid, påtvinge henne et svangerskap. Det er også litt av en makt. Den stive penisen kan godt oppfattes som et slags våpen som trenger inn i hennes kropp og tar henne i besittelse. det fins kvinner som opplever penis som en fiende, en farlig trusel.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ja, det er normalt så lenge det føles godt og naturlig. Du sliter med den type problemer millioner av kvinner opplever. Det å være tertete, fine, rene, ikke drive med grisete greier etc. Det er kommet inn med morsmelken. Det skal mye til for å overvinne de hemningene dette medfører.

Men det er fint at du tar det opp, bevisstgjør deg selv hvor skoen trykker.Du har en jobb for an deg. Lykke til.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Heisann.

Jeg må si meg til dels enig med deg.Jeg likker ikke å suge kjæresten min,og det er fordi jeg da føler meg underlegen ham.Og det liker jeg ikke.Jeg føler meg utnyttet på en måte,kan ikke forklare det på en annen måte.

Leste de andre svarene på innlegget ditt..en mente at jenta følte hun hadde kontroll over gutten når hun suger ham.Jeg føler det helt motsatt.

Jeg føler det er han som har kontroll over meg,jeg er underlegen ham.

De følelsene liker jeg ikke når man elsker med den man er glad i,så da lar jeg heller vær.

Han savner det sikkert,men han respekterer mitt syn på dette

Her ser du hvor forskjellig dette oppleves. En kvinne føler at hun får kontroll, en annen at hun opplever seg som mindreverdig, at hun blir utnyttet, nærmest som en prostituert som skal stå til tjeneste for kjøperen.

Begge deler er opplevelsesmessige realiteter. men er det så farlig for en stakket stund å føle at man blir utnyttet, brukt. Det er jo ikke derfor gutten ber deg om å suge ham. Han gjør det fordi han ønsker at du skal være god mot ham.

Du på din side kan lære av jenta som snakker om å ha kontrollen over situasjonen, at han er i hennes makt. Mye av aversjonen mot disse tingene kan ha sammenheng med at man er lært til å oppfatte kjønnsorganene som noe skittent og syndig.

Men hvis du ikke vil ha penis i munnen skal du la det være. Det er ikke særlig lurt å tvinge seg til noe man egentlig ikke kan fordra.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slikkmunn

Jeg har vært gift i mange år og har høye ønsker om at kona mi skal suge meg, men det går måneder mellom hver gang. Det er vanskelig for meg å slå meg til ro med dette som jeg har hintet om mange ganger. Hun sier at hun godt kan gjøre det, men at hun egentlig ikke har glede av det. Hun får særdeles omfattende og variert munnsex av meg noe som hun liker særdeles godt og som gir henne god orgasme. I lys av dette så synes jeg vel at jeg blir snytt.

Lar du han slikke deg?

Isåfall hvilke følelser har du rundt dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suging hører med til et sunt sexliv da....

Tror nok det er mer uvanlig at det _ikke_ praktiseres...

Jeg liker veldig godt å suge kjæresten min, det er selvfølgelig viktig at den er ren. Men jeg liker ikke å bli slikket, vet ikke hvorfor. Er nok litt redd for at det ikke skal smake noe godt der nede. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg liker veldig godt å suge kjæresten min, det er selvfølgelig viktig at den er ren. Men jeg liker ikke å bli slikket, vet ikke hvorfor. Er nok litt redd for at det ikke skal smake noe godt der nede. Er det flere som har det sånn?

Blyghet og frykt for lukt og utseende. la han slippe til og spør ham hva han syntes. Sier han at det var skjønt vil du sikkert fortsette med det.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...