Gå til innhold

Til alle som plages av kviser!!!

Anbefalte innlegg

Gjest dingpot

Jeg vil bare viderebringe et tips til alle som har kviser i større eller mindre grad, alle som plages av det og er villige til å gjøre noe med det. Jeg kom tilfeldigvis over en bok på internett som gir løsningen (e) på kviseproblemer. Det er mye arbeid, og er ABSOLUTT INGEN "QUICK FIX"! Men det virker, selv om det kanskje kan se ut som noe skikkelig tvshop greier når du leser om det før du kjøper boken.

Det er en e-bok, så du må laste den ned, og den koster rundt 250 kroner. Du må regne med å bruke en del tid og penger på å investere i kosttilskudd, samt legge om kostholdet. Selv har jeg vært plaget av kviser i mange år, og jeg prøvde ALT! Denne boken forklarer grundig HVORFOR du må gjøre det du må, slik at du lettere skal kunne forstå sammenhengen. Den kan virke komplisert, men tro meg, det er verdt det! Kvisene, og hele kroppen + helse får det SÅ mye bedre!!!

Boken heter :"your last acne solution" og får kjøpt på http://www.natural-acne-treatments.com/

Jeg får på ingen måte prosenter av dette, jeg vil bare anbefale det videre, for jeg VET hvordan det er å være rådløs når man er plaget og lider av kvisene sine.

Men OBS! Det tar tid (ikke bare en uke, men kanskje et par måneder eller flere!).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181012-til-alle-som-plages-av-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det mener jeg da

nei den der har jeg ikke mye tro på. det virker jo som de prøver å skremme deg til å kjøpe det jo. finner jeg den gratis et sted kan jeg alltids prøve, og gladelig betale både 250 og 400 kr hvis den virkelig erlike fantastisk som den påstår, men det er ikke snakk om at jeg betaler de folka der for noe som høyst sannsynlig bare er svindel fra ende til annen. og hva slags menneske er det egentlig? en som er så grisk at han vil ikke dele det han har funnet ut med (andre?) leger som kan gi disse rådene til sine pasienter, men heller suge penger ut av folk som er helt desperate etter å løse kviseproblemene sine?

Gjest dingpot

nei den der har jeg ikke mye tro på. det virker jo som de prøver å skremme deg til å kjøpe det jo. finner jeg den gratis et sted kan jeg alltids prøve, og gladelig betale både 250 og 400 kr hvis den virkelig erlike fantastisk som den påstår, men det er ikke snakk om at jeg betaler de folka der for noe som høyst sannsynlig bare er svindel fra ende til annen. og hva slags menneske er det egentlig? en som er så grisk at han vil ikke dele det han har funnet ut med (andre?) leger som kan gi disse rådene til sine pasienter, men heller suge penger ut av folk som er helt desperate etter å løse kviseproblemene sine?

Jeg skrev dette til dem som virkelig VIL gjøre noe medkviseproblemet sitt. Om ikke DU vil gjøre noe med problemet ditt, så la være da!!! Opplegget er ikke humbug, men nøye gjennomtenkt, og det virker! Jeg har allerede kjøpt boka, og er kjempefornøyd!

Gjest veldig skeptisk

Jeg skrev dette til dem som virkelig VIL gjøre noe medkviseproblemet sitt. Om ikke DU vil gjøre noe med problemet ditt, så la være da!!! Opplegget er ikke humbug, men nøye gjennomtenkt, og det virker! Jeg har allerede kjøpt boka, og er kjempefornøyd!

det er jo tydelig at den siden ikke er seriøs! det er bare tvshop og like useriøse firmaer som gir sånne garantier.

og kan du gi meg en god forklaring på hvorfor de har reklame for kviseprodukter der når det liksom er de som har den eneste løsninga på problemet??

Gjest jeg nekter å la meg lure!

haha, ånei du. den der er alt for tvshopaktig til at den kan være sann. hadde det vært en vitenskapelig undersøkelse hadde de nok vært mye mer nøkterne når de presenterte resultatene, selv om de hadde vært like gode som dette greiene det her er snakk om.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...