Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå vært lenge plaget med svie når jeg tisser, og hyppige vannlatninger. Selv om jeg nå tar medisin mot dette. Hiprex som gjør urinen sur og en annen sm jeg ikke husker navnet på, som er mot blærekatar. Denne medisinen skulle jeg ta i en måned og senere ved symtpmer. Hiprex tar jeg morgen oh kveld. Jeg har nå brukt det i snart en måned. Da jeg fikk medisinen hadde jeg ingen undersøkelse, bare en urinprøve. Jeg fortalte at jeg ofte var plaget med det og fikk derfor denne medisinen. Ettersom jeg ikke er blitt bra, kan det være noe annet som feiler meg? Kan du tenke deg hva det kan være? Jeg har ikke merket at jeg har hatt blod i urinen, men det kan ikke utelukkes. Jeg merker spesielt at jeg får vondt etter at jeg har vært ute. Nå som det har vært så kaldt (10 - 20 minus grader) har jeg spesiellt merket det. Når jeg kommer inn i varmen og har fått drukket mye vann og juice så går det etterhvert over. Men det kommer stadig tilbake, hvorfor? Skal jeg aldri bli bra? Finnes det noen annen medisin eller annen alternativ medisin? Kan jeg ha kreft?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18103-det-g%C3%A5r-ikke-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege

Hiprex er det vanlig å gi når man vil forhindre urinveisinfeksjon. Såvidt jeg kan forstå har du ikke hatt det. Var jeg deg, ville jeg forsøke å slutte med Hiprex og juice. Kanskje bidrar sur urin til dine plager. Prøv å kutte ut syre i kosten og se om det hjelper. Hjelper det ikke, ville jeg gå til lege igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18103-det-g%C3%A5r-ikke-over/#findComment-81796
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...