Gå til innhold

Dine yndlingsfilmer?

Freya

Anbefalte innlegg

Hva er dine favorittfilmer?

Mine er (i tilfeldig rekkefølge):

Ringenes Herre-trilogien

The Matrix

The Ring

Nattsvermeren

Shrek (begge to!)

Pirates of the Caribbean

Kill Bill I og II

Evil Dead

Det Femte Element

Terminator I og II

Donnie Darko

Monster

A Nightmare Before Christmas

Once Upon a Time in Mexico

Alien

The Shining

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Freya

15

• Dorthe

14

• sigga

5

Mest aktive i denne tråden

Hvis jeg trenger en total "avkoblingsfilm" ser jeg...ja, Dirty Dancing... Skikkelig teit men sånn er det bare...

Ellers fins det utallige filmer som har vært skikkelig gode, men jeg er dårlig på å huske titler da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg trenger en total "avkoblingsfilm" ser jeg...ja, Dirty Dancing... Skikkelig teit men sånn er det bare...

Ellers fins det utallige filmer som har vært skikkelig gode, men jeg er dårlig på å huske titler da...

Nobody puts Baby in a corner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobody puts Baby in a corner!

Jepp, jeg kan den der utenatt jeg å.. sikkert derfor den er så "deilig avkoblende",...slipper å tenke og jeg kan egentlig se den med både øyne å ører igjen....(",)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg kan den der utenatt jeg å.. sikkert derfor den er så "deilig avkoblende",...slipper å tenke og jeg kan egentlig se den med både øyne å ører igjen....(",)..

Ja, det er digg med sånne filmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da han møtte henne. Med Billy Crystal og Meg Ryan (tror jeg...)

Åhhhh, den er bare så fiiiin! *sukk*

Jeg vet egentlig ikke om jeg har noen yndlingsfilmer, men den filmen, "da han møtte henne", er blant dem som jeg gjerne ser om og om igjen!

Andre filmer som jeg ser på nesten hver gang de går på TV, er bl.a. "Beetlejuice" og "Nattsvermeren"! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke om jeg har noen yndlingsfilmer, men den filmen, "da han møtte henne", er blant dem som jeg gjerne ser om og om igjen!

Andre filmer som jeg ser på nesten hver gang de går på TV, er bl.a. "Beetlejuice" og "Nattsvermeren"! *S*

Nattsvermeren er så bra!

"What did you see, Clarice, what did you see?"

Brr, grøssende bra av Hopkins! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattsvermeren er så bra!

"What did you see, Clarice, what did you see?"

Brr, grøssende bra av Hopkins! :)

En genial film, med flotte skuespillere - både Hopkins og Foster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelica bom

Og så liker jeg 'Analyze this' med den samme Billy Christal.

Notting Hill og Fire bryllup og en gravferd med Hugh Grant har jeg også sett flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er digg med sånne filmer. :)

Pretty Woman er en sånn film! :-)

Passelig med "søtt kliss" og en nydelig Julia Roberts! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine yndlingsfilmer er så mange...Her er de jeg har finni etter å ha tenkt en stund..Ocean's Eleven, American History X, Dumb and Dumber, The Gladiator, Pirates of the Caribbean, Pretty Woman, Cocktail, Con Air, Dances with Wolves, Gone in Sixty Seconds, The Green Mile, Fight Club, The Lion King, Pulp Fiction, Man on Fire, Jackie Brown, Reservoir Dogs, Kill Bill Vol 1 & 2, Remember the Titans, Seven, Sleepers, Girl Interrupted, What's Eating Gilbert Grape, The Rock, Shrek 1 & 2, Istid, Robin Hood: Prince of Thieves, The Untouchables... Nå orker jeg ikke tenke på flere, men sikkert noen jeg har glemt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så liker jeg 'Analyze this' med den samme Billy Christal.

Notting Hill og Fire bryllup og en gravferd med Hugh Grant har jeg også sett flere ganger.

Analyze this har jeg ikke sett, men enig i det vedr Fire bryllup & Notting Hill. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfeldig rekkefølge:

Hair, Dirty Dancing, Mary Poppins, 101 dalmatiner, Oceans 11, The colour of night.

Hair er bra da. Iallfall musikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine yndlingsfilmer er så mange...Her er de jeg har finni etter å ha tenkt en stund..Ocean's Eleven, American History X, Dumb and Dumber, The Gladiator, Pirates of the Caribbean, Pretty Woman, Cocktail, Con Air, Dances with Wolves, Gone in Sixty Seconds, The Green Mile, Fight Club, The Lion King, Pulp Fiction, Man on Fire, Jackie Brown, Reservoir Dogs, Kill Bill Vol 1 & 2, Remember the Titans, Seven, Sleepers, Girl Interrupted, What's Eating Gilbert Grape, The Rock, Shrek 1 & 2, Istid, Robin Hood: Prince of Thieves, The Untouchables... Nå orker jeg ikke tenke på flere, men sikkert noen jeg har glemt!!

Mye bra her da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, ja dum og dummere var bare utrolig morsom! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...