Freya Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva er dine favorittfilmer? Mine er (i tilfeldig rekkefølge): Ringenes Herre-trilogien The Matrix The Ring Nattsvermeren Shrek (begge to!) Pirates of the Caribbean Kill Bill I og II Evil Dead Det Femte Element Terminator I og II Donnie Darko Monster A Nightmare Before Christmas Once Upon a Time in Mexico Alien The Shining 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvis jeg trenger en total "avkoblingsfilm" ser jeg...ja, Dirty Dancing... Skikkelig teit men sånn er det bare... Ellers fins det utallige filmer som har vært skikkelig gode, men jeg er dårlig på å huske titler da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hvis jeg trenger en total "avkoblingsfilm" ser jeg...ja, Dirty Dancing... Skikkelig teit men sånn er det bare... Ellers fins det utallige filmer som har vært skikkelig gode, men jeg er dårlig på å huske titler da... Nobody puts Baby in a corner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nobody puts Baby in a corner! Jepp, jeg kan den der utenatt jeg å.. sikkert derfor den er så "deilig avkoblende",...slipper å tenke og jeg kan egentlig se den med både øyne å ører igjen....(",).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jepp, jeg kan den der utenatt jeg å.. sikkert derfor den er så "deilig avkoblende",...slipper å tenke og jeg kan egentlig se den med både øyne å ører igjen....(",).. Ja, det er digg med sånne filmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelica bom Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Da han møtte henne. Med Billy Crystal og Meg Ryan (tror jeg...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Da han møtte henne. Med Billy Crystal og Meg Ryan (tror jeg...) Åhhhh, den er bare så fiiiin! *sukk* Jeg vet egentlig ikke om jeg har noen yndlingsfilmer, men den filmen, "da han møtte henne", er blant dem som jeg gjerne ser om og om igjen! Andre filmer som jeg ser på nesten hver gang de går på TV, er bl.a. "Beetlejuice" og "Nattsvermeren"! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nobody puts Baby in a corner! Hehe, tidenes mest patetiske filmkommentar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Åhhhh, den er bare så fiiiin! *sukk* Jeg vet egentlig ikke om jeg har noen yndlingsfilmer, men den filmen, "da han møtte henne", er blant dem som jeg gjerne ser om og om igjen! Andre filmer som jeg ser på nesten hver gang de går på TV, er bl.a. "Beetlejuice" og "Nattsvermeren"! *S* Nattsvermeren er så bra! "What did you see, Clarice, what did you see?" Brr, grøssende bra av Hopkins! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hehe, tidenes mest patetiske filmkommentar. Hehe, det er jo sjarmen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nattsvermeren er så bra! "What did you see, Clarice, what did you see?" Brr, grøssende bra av Hopkins! En genial film, med flotte skuespillere - både Hopkins og Foster! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelica bom Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Åhhhh, den er bare så fiiiin! *sukk* Jeg vet egentlig ikke om jeg har noen yndlingsfilmer, men den filmen, "da han møtte henne", er blant dem som jeg gjerne ser om og om igjen! Andre filmer som jeg ser på nesten hver gang de går på TV, er bl.a. "Beetlejuice" og "Nattsvermeren"! *S* Og så liker jeg 'Analyze this' med den samme Billy Christal. Notting Hill og Fire bryllup og en gravferd med Hugh Grant har jeg også sett flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, det er digg med sånne filmer. Pretty Woman er en sånn film! :-) Passelig med "søtt kliss" og en nydelig Julia Roberts! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: Hair, Dirty Dancing, Mary Poppins, 101 dalmatiner, Oceans 11, The colour of night. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villee Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mine yndlingsfilmer er så mange...Her er de jeg har finni etter å ha tenkt en stund..Ocean's Eleven, American History X, Dumb and Dumber, The Gladiator, Pirates of the Caribbean, Pretty Woman, Cocktail, Con Air, Dances with Wolves, Gone in Sixty Seconds, The Green Mile, Fight Club, The Lion King, Pulp Fiction, Man on Fire, Jackie Brown, Reservoir Dogs, Kill Bill Vol 1 & 2, Remember the Titans, Seven, Sleepers, Girl Interrupted, What's Eating Gilbert Grape, The Rock, Shrek 1 & 2, Istid, Robin Hood: Prince of Thieves, The Untouchables... Nå orker jeg ikke tenke på flere, men sikkert noen jeg har glemt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og så liker jeg 'Analyze this' med den samme Billy Christal. Notting Hill og Fire bryllup og en gravferd med Hugh Grant har jeg også sett flere ganger. Analyze this har jeg ikke sett, men enig i det vedr Fire bryllup & Notting Hill. *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: Hair, Dirty Dancing, Mary Poppins, 101 dalmatiner, Oceans 11, The colour of night. Hair er bra da. Iallfall musikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Mine yndlingsfilmer er så mange...Her er de jeg har finni etter å ha tenkt en stund..Ocean's Eleven, American History X, Dumb and Dumber, The Gladiator, Pirates of the Caribbean, Pretty Woman, Cocktail, Con Air, Dances with Wolves, Gone in Sixty Seconds, The Green Mile, Fight Club, The Lion King, Pulp Fiction, Man on Fire, Jackie Brown, Reservoir Dogs, Kill Bill Vol 1 & 2, Remember the Titans, Seven, Sleepers, Girl Interrupted, What's Eating Gilbert Grape, The Rock, Shrek 1 & 2, Istid, Robin Hood: Prince of Thieves, The Untouchables... Nå orker jeg ikke tenke på flere, men sikkert noen jeg har glemt!! Mye bra her da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mine yndlingsfilmer er så mange...Her er de jeg har finni etter å ha tenkt en stund..Ocean's Eleven, American History X, Dumb and Dumber, The Gladiator, Pirates of the Caribbean, Pretty Woman, Cocktail, Con Air, Dances with Wolves, Gone in Sixty Seconds, The Green Mile, Fight Club, The Lion King, Pulp Fiction, Man on Fire, Jackie Brown, Reservoir Dogs, Kill Bill Vol 1 & 2, Remember the Titans, Seven, Sleepers, Girl Interrupted, What's Eating Gilbert Grape, The Rock, Shrek 1 & 2, Istid, Robin Hood: Prince of Thieves, The Untouchables... Nå orker jeg ikke tenke på flere, men sikkert noen jeg har glemt!! LOL, ja dum og dummere var bare utrolig morsom! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hair er bra da. Iallfall musikken. Ja den er kjempe fin!! Jeg vil bli en hippie og leve sånn!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.