Gjest Ka' i alle daga ha skjedd?? Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ..paven er DØD....Hrm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og du har vært på ferie på månen, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og du har vært på ferie på månen, eller? *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Han nye også? Det å være pave må være en tøff jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ka' i alle daga ha skjedd? Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og du har vært på ferie på månen, eller? Ja, noe sånt ja, Ligget i koma noen måneder..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ka' i alle daga ha skjedd? Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Han nye også? Det å være pave må være en tøff jobb. Ny?? nå alt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, noe sånt ja, Ligget i koma noen måneder..... Ikke bare Paven, men Fyrsten av Monaco også. Kongen er hjerteoprerert, Mærta har hjemmefødt en beh(n)-dor-ende baby, og prins Sjarls har gifta seg med Parker Bowles. Ja, det skulle vel summere opp det viktigste den siste tida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ka' i alle daga ha skjedd? Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke bare Paven, men Fyrsten av Monaco også. Kongen er hjerteoprerert, Mærta har hjemmefødt en beh(n)-dor-ende baby, og prins Sjarls har gifta seg med Parker Bowles. Ja, det skulle vel summere opp det viktigste den siste tida. Takk Takk, ikke lett å være blondine med tykke colabuner, dårlig hørsel og null interesse for livet rundt meg. Men sånn som deg gjør livet lettere og verdt å leve. Hvem trenger utdannelse når en kan komme hit på DOL å lære alt om respekt og nestekjærlighet av MR. Kahn og lese Se og Hør ved hjelp av deg. Supert. Takk for en fin avslutning på DOL kvelden. Nå er det natta for meg..(",). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke bare Paven, men Fyrsten av Monaco også. Kongen er hjerteoprerert, Mærta har hjemmefødt en beh(n)-dor-ende baby, og prins Sjarls har gifta seg med Parker Bowles. Ja, det skulle vel summere opp det viktigste den siste tida. *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Takk Takk, ikke lett å være blondine med tykke colabuner, dårlig hørsel og null interesse for livet rundt meg. Men sånn som deg gjør livet lettere og verdt å leve. Hvem trenger utdannelse når en kan komme hit på DOL å lære alt om respekt og nestekjærlighet av MR. Kahn og lese Se og Hør ved hjelp av deg. Supert. Takk for en fin avslutning på DOL kvelden. Nå er det natta for meg..(",). I aim to please! ;-) Har man kommet ut av koma, så MÅ man jo bare oppdatere seg litt. Akkurat som Austin Powers som ble overrasket over å høre at Liberache var homse: "I didn't see that one coming!" *S* God natt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke bare Paven, men Fyrsten av Monaco også. Kongen er hjerteoprerert, Mærta har hjemmefødt en beh(n)-dor-ende baby, og prins Sjarls har gifta seg med Parker Bowles. Ja, det skulle vel summere opp det viktigste den siste tida. Brttny e gravid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Brttny e gravid! Å guri! Tenk at jeg kunne glemme det! *skammer meg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I aim to please! ;-) Har man kommet ut av koma, så MÅ man jo bare oppdatere seg litt. Akkurat som Austin Powers som ble overrasket over å høre at Liberache var homse: "I didn't see that one coming!" *S* God natt. *Sjokkert* Var Libben homse?! Kunne jeg aldri tenke meg! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Å guri! Tenk at jeg kunne glemme det! *skammer meg* Og ekteskapet mellom svenno og "34-åringen" går mot slutten! Det er så mye å følge med på, ikke rart man kan føle seg litt stresset innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Og ekteskapet mellom svenno og "34-åringen" går mot slutten! Det er så mye å følge med på, ikke rart man kan føle seg litt stresset innimellom. Næh, gjør det? Hørte forresten at prinsesse Caroline er forbannet fordi hennes bror Fyrst Albert vil adoptere prinsesse Stephanies 13 år gamle sønn, sånn at han har arving etter seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Næh, gjør det? Hørte forresten at prinsesse Caroline er forbannet fordi hennes bror Fyrst Albert vil adoptere prinsesse Stephanies 13 år gamle sønn, sånn at han har arving etter seg. Det høres jo ut som et merkelig påfunn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Og ekteskapet mellom svenno og "34-åringen" går mot slutten! Det er så mye å følge med på, ikke rart man kan føle seg litt stresset innimellom. Jeg har bare hørt det påstått her inne på DOL, men har det stått noe om det noe sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det høres jo ut som et merkelig påfunn! Synes det var en god ide. Gutten er jo barnebarnet til Fyrst Rainer uansett, så der er vel greit at han arver fyrstetittelen. Og Albert får jo ikke barn ser det ut for. Ikke at det er umulig for en homse da. Men han kan jo være en fin far for Stephanies sønn tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Synes det var en god ide. Gutten er jo barnebarnet til Fyrst Rainer uansett, så der er vel greit at han arver fyrstetittelen. Og Albert får jo ikke barn ser det ut for. Ikke at det er umulig for en homse da. Men han kan jo være en fin far for Stephanies sønn tror jeg. Han arver vel allikevel, når Albert ikke har noen barn går jo tronen til den neste i arverekkefølgen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Han arver vel allikevel, når Albert ikke har noen barn går jo tronen til den neste i arverekkefølgen... Jo men den guttungen er langt nede på lista. Først Caroline, så hennes barn, så Stephanie og så hennes barn, Da først kommer Stephanies sønn, som er laangt nede i rekka. Det er derfor prinsesse Caroline er så forbannet. Han "sniker" i køa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.