Sofline Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jo men den guttungen er langt nede på lista. Først Caroline, så hennes barn, så Stephanie og så hennes barn, Da først kommer Stephanies sønn, som er laangt nede i rekka. Det er derfor prinsesse Caroline er så forbannet. Han "sniker" i køa. Nå-ja... Hvorfor vil han ikke at Carolines barn skal arve ham da? 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Synes det var en god ide. Gutten er jo barnebarnet til Fyrst Rainer uansett, så der er vel greit at han arver fyrstetittelen. Og Albert får jo ikke barn ser det ut for. Ikke at det er umulig for en homse da. Men han kan jo være en fin far for Stephanies sønn tror jeg. Han kan være en fin farsfigur/voksent mannlig forbilde for sin nevø uten å adoptere han da. Merkelig å ha mors bror som far....;-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Han kan være en fin farsfigur/voksent mannlig forbilde for sin nevø uten å adoptere han da. Merkelig å ha mors bror som far....;-) Det har vel litt med at han vil bestemme hvem som skal arve fyrstetronen, mer enn at han vil være en god farsfigur tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det har vel litt med at han vil bestemme hvem som skal arve fyrstetronen, mer enn at han vil være en god farsfigur tror jeg. *S* Sikkert! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Han kan være en fin farsfigur/voksent mannlig forbilde for sin nevø uten å adoptere han da. Merkelig å ha mors bror som far....;-) Ikke så rart å være adoptert av en nær slektning, vel? Vanlig i gamle dager iallfall, da folk daua... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jo men den guttungen er langt nede på lista. Først Caroline, så hennes barn, så Stephanie og så hennes barn, Da først kommer Stephanies sønn, som er laangt nede i rekka. Det er derfor prinsesse Caroline er så forbannet. Han "sniker" i køa. Kanskje gutten er mest egnet. De må jo være halvgærne flere av dem, med det jetset-livet 0 Siter
ariadne Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har bare hørt det påstått her inne på DOL, men har det stått noe om det noe sted? Det står utenpå...ikke se&hør, men "det andre" bladet. 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det står utenpå...ikke se&hør, men "det andre" bladet. OK! :-) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Og du har vært på ferie på månen, eller? Fengsel med brev og besøksforbud, kanskje? Isolat? :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.