Gå til innhold

Næmen JØSS..

Gjest Ka' i alle daga ha skjedd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo men den guttungen er langt nede på lista.

Først Caroline, så hennes barn, så Stephanie og så hennes barn, Da først kommer Stephanies sønn, som er laangt nede i rekka.

Det er derfor prinsesse Caroline er så forbannet. Han "sniker" i køa.

Nå-ja... Hvorfor vil han ikke at Carolines barn skal arve ham da?

Skrevet

Synes det var en god ide. Gutten er jo barnebarnet til Fyrst Rainer uansett, så der er vel greit at han arver fyrstetittelen.

Og Albert får jo ikke barn ser det ut for. Ikke at det er umulig for en homse da. Men han kan jo være en fin far for Stephanies sønn tror jeg.

Han kan være en fin farsfigur/voksent mannlig forbilde for sin nevø uten å adoptere han da. Merkelig å ha mors bror som far....;-)

skorpionfisken
Skrevet

Han kan være en fin farsfigur/voksent mannlig forbilde for sin nevø uten å adoptere han da. Merkelig å ha mors bror som far....;-)

Det har vel litt med at han vil bestemme hvem som skal arve fyrstetronen, mer enn at han vil være en god farsfigur tror jeg.

Skrevet

Det har vel litt med at han vil bestemme hvem som skal arve fyrstetronen, mer enn at han vil være en god farsfigur tror jeg.

*S* Sikkert!

Gjest engel 49+
Skrevet

Ikke så rart å være adoptert av en nær slektning, vel? Vanlig i gamle dager iallfall, da folk daua...

Gjest engel 49+
Skrevet

Jo men den guttungen er langt nede på lista.

Først Caroline, så hennes barn, så Stephanie og så hennes barn, Da først kommer Stephanies sønn, som er laangt nede i rekka.

Det er derfor prinsesse Caroline er så forbannet. Han "sniker" i køa.

Kanskje gutten er mest egnet. De må jo være halvgærne flere av dem, med det jetset-livet

Skrevet

Jeg har bare hørt det påstått her inne på DOL, men har det stått noe om det noe sted?

Det står utenpå...ikke se&hør, men "det andre" bladet.

Skrevet

Det står utenpå...ikke se&hør, men "det andre" bladet.

OK! :-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Og du har vært på ferie på månen, eller?

Fengsel med brev og besøksforbud, kanskje? Isolat? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...