branjoha Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvis jeg tar et inntak på 25 stk Zopiklon 5mg, hva ville skjedde??? ville det ha blitt overdose?? for det er jo et innsovingsmiddel.. Det står også på esken at 30tab. skal holde til 6uker og da ville jeg jo annta at hvis jeg hadde tatt alle 25 stk så ville jeg sovne gått inn. Da hadde jeg i hvertfall sluppet å leve med alle de problemene med angst, deprisjoner, paranoia og s....... Har vært tidligere narkoman men har vært mer eller mindre "nykter" i over et og et halvt år(det gikk på det meste av narkotiske stoffer utenom heroin, men det jeg brukte mest var amfetamin), og legen min sier til meg at jeg vil for alltid ha det "suget" etter narkotika.. det er ikke akkurat det man ønsker å høre fra legen når man helst vil glemme alt jeg har vært avhengi av.. Har prøvd alt av hjelpemiddler(leger og psykologer eller hva %¤ det nå heter) Og ikke nok med det men jeg lider også med store smerter i rygg og nakke på grunn av mishandling under oppveksten min.. så derfor ønsker jeg like gått å gjøre meg selv og andre en stor tjeneste ved å fjerne meg fra jordens overflate, så derfor vil jeg helst få vite om det ville være en overdose med et inntak av det som jeg har nevt tidligere. Dette er viktig for meg å få vite(hva er vel bedre en å bare sovne inn i kanskje en av mine beste og siste søvn(er) noen sinne) I tilfelle du har glemt spørsmålet så var det: Hvis jeg tar et inntak på 25 stk Zopiklon 5mg, Hva ville skjedd??? Og ville det ha blitt en overdose?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181048-angst-deprisjoner-paranoid-og-s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I verste fall risikerer du å våkne med hjerneskade. Du må fortelle legen din at du har selvmordstanker og få hjelp for det. Selv om du har forsøkt mye og alt føles håpløst nå, så vil ikke den følelsen være der for bestandig. Forsøk å hold ut den følelsen av depersjon og desperasjon du har akkurat nå. Hvis du er akutt suicidal, så vær så snill å ring legevakten eller Mental helse på 810 30 030 (døgnåpen). Jeg håper du får hjelp for den smerten du føler nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181048-angst-deprisjoner-paranoid-og-s/#findComment-1221310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.