Lillemus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jadda - jeg tusla lettere beskjemt inn i en plateforretning og nesten visket:"Jeg skal ha høy og mørk." "Hæ??" "Høy og mørk!" "Hæ?" "Høy og mørk med Ole Evenrud!" "Åååja, den ja!" Så nå går jeg rundt og fniser og mimrer fra 1983 og hvor forelska jeg var den gangen (også)... *Fnis* "Eneste som mangler nå - og gæærn mann ved makta - og en knapp å trykke på!" *Hihi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Husker også den plata godt, tror jeg må kjøpe den jeg også. Bestille på nett kanskje så man slipper slike pinlige situasjoner. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Husker også den plata godt, tror jeg må kjøpe den jeg også. Bestille på nett kanskje så man slipper slike pinlige situasjoner. Hilsen Det gidder jeg ikke - etter å ha fått alskens merkelige blikk etter å ha spurt etter Bee Gees-plater er jeg i grunnen herdet... | 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Han er jo liten og blond??? *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Han er jo liten og blond??? *ler* Sjølironi vet du! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sjølironi vet du! ) Hehe - ja det er jeg i hvertfall glad jeg har! Jeg er sååå trøtt. Mareritt i natt *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det gidder jeg ikke - etter å ha fått alskens merkelige blikk etter å ha spurt etter Bee Gees-plater er jeg i grunnen herdet... | Jeg elsker Bee Gees og Barbra Streisand. Før jul skulle jeg kjøpe en Streisand cd, og guttungen bak disken hadde aldri hørt om henne..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jeg elsker Bee Gees og Barbra Streisand. Før jul skulle jeg kjøpe en Streisand cd, og guttungen bak disken hadde aldri hørt om henne..! *Sjokkskadet* Er det flere enn meg? Kult! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Han er jo liten og blond??? *ler* Det skulle være en motsetning til "Blond og billig" som plata han ga ut i 1983 het. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det skulle være en motsetning til "Blond og billig" som plata han ga ut i 1983 het. aha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.