Gå til innhold

slutter lamictal å virke?


Gjest trist dame22

Anbefalte innlegg

Gjest trist dame22

hallo jeg er en jente som bruker Lamictal og Lithionit for bipolar rapid cycling. Derfor var jeg frisk og bra i mange mnd. Men så begynte jeg på p-pillen yasmin, og ved første pille startet det, sterk irritasjon, så depresjon der jeg var helt lammet, men ble med på trening med venninner etter mas, så hadde jeg synsforstyrrelser og ville latteranfall, og siden raserianfall med hyling og skriking og ja, slik var det mens jeg gikk på p-pillen i 8 dager, har nå sluttet, det er to uker siden og nå er jeg bare deprimert og i dårlig i humør og må være alene for jeg er sur og sliten. Klarer ikke rydde, det er et slit å dusje og jeg bare gråter.

Har lamictal eller lithionit mistet sin virkning???? Trodde det ville gå over når jeg sluttet med yasmin, men dengang ei. Er svært skuffet. Trodde jeg var blitt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...