Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nå er det vår, det er deilig dere, ikke sant? Første sommerdag idag, fått mail fra ei venninne med bilde av blåveis hun har funnet og jeg selv plukket hvitveis igår. Flott tid vi har foran oss nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jepp! (Men jeg liker ikke bjørkepollenet.....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jepp! (Men jeg liker ikke bjørkepollenet.....) Det skjønner jeg om man er allergisk. Har aldri vært plaget med det. Håper det ikke blir for ille for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det skjønner jeg om man er allergisk. Har aldri vært plaget med det. Håper det ikke blir for ille for deg. Det går fint om på dager med regnvær... Ønsker deg en fin vår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.