Gå til innhold

For en PMS-dag huff..

Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

var dødstrøtt da jeg våknet i dag morges. Rakk ikke å dusje, måtte prioritere å gå tur med bikkja. Fikk heller ikke i meg mat. Kom meg endelig til bussen da jeg oppdaget til min store forskrekkelse at timen hos fysioterapeuten var kl 0830 ikke kl 0900. MÅtte ringe dit og forklare. Tror ikke fysioterapeuten var så blid over dette (ikke første gang jeg har rotet med timene), så jeg fikk time neste uke igjen. Så utrolig irriterende !!. jeg kunne virkelig trengt timen.

Da jeg kom til byen måtte jeg så veldig på do, men ikke ETT sted var et et ledig toalett. Toalettvakten som skulle være på plass kl 0900 var ikke der og i min fortvilelse prøvde jeg meg på Egon hvor jeg ikke slapp inn. Da det endelig kom en vakt dit vel et kvarter etter tiden så fikk jeg ikke tilgang til Handikaptoalettet. Han kunne ikke mye norsk, så bare nei. Måtte beherske meg sterkt for å ikke skjelle ut mannen, men jeg skulle videre et sted og hadde ikke all verdens tid til dette her.

Da jeg skulle videre til et sted jeg hadde vært før så klarte jeg å gå helt feil. Dessuten hadde jeg ikke nr dit. tlf-samtalen til opplysningen slukte resten av kontantkortet mitt så samtalen min ble brutt da jeg til slutt kom i kontakt med dem. Heldigvis kan man si klarte jeg å komme dit vel en halvtime etter skjema.

jeg blir utrolig irritert på meg selv for at jeg skal rote så mye med veien. At jeg klarte å se så feil på kartet.

Er kartforvirring et symptom på PMS problemer?

PMS er et helvete!!!

*trøst mottas med takk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...