Gjest Upraktisk. Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er litt usikker på om jeg har fått soppinfeksjon igjen... Ja, jeg vet jeg bør gå til lege for å stille riktig diagnose, men skader det å gå på en kur uten at jeg er 100% sikker på at det er det? Ok, dette er kanskje litt ekkelt, men utfloden lukter på en måte litt søtt. Er det e symptom også? -I tillegg te kløe osv? Det lukter rett og slett søtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg ville tatt en kur. Har hatt sopp flere ganger men aldri vært hos lege med det. Piller og krem fra apoteket funker, og hvis det ikke funker bør du dra til lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Upraktisk. Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg ville tatt en kur. Har hatt sopp flere ganger men aldri vært hos lege med det. Piller og krem fra apoteket funker, og hvis det ikke funker bør du dra til lege. Ok, tusen takk for svar:) Men det med lukten? Skal utflod lukte slik? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ok, tusen takk for svar:) Men det med lukten? Skal utflod lukte slik? Husker ikke hvordan det lukter jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelica bom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ok, tusen takk for svar:) Men det med lukten? Skal utflod lukte slik? Det lukter noe søtt og rart fra mitt underliv også. Kanskje det er sopp det da. Var redd det var fra urinen, noe diabettesgreier jeg. Hadde sopp for et halvt år siden, men tok piller. Kanskje det har kommet tilbake da? Klør ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det lukter noe søtt og rart fra mitt underliv også. Kanskje det er sopp det da. Var redd det var fra urinen, noe diabettesgreier jeg. Hadde sopp for et halvt år siden, men tok piller. Kanskje det har kommet tilbake da? Klør ikke. Du har ikke sopp hvis det ikke klør og er grumsete utflod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelica bom Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du har ikke sopp hvis det ikke klør og er grumsete utflod. Takk for det! Da har jeg ikke sopp. Det var jo godt. Da må det være noe annet den der søtlukten. Ikke direkte vond, men annerledes enn det som har vært normalt. Litt søtemmen. Jaja, har ikke gjort noe for å finne ut av det heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.