Gå til innhold

Soppinfeksjon

Gjest Upraktisk.

Anbefalte innlegg

Gjest Upraktisk.

Jeg er litt usikker på om jeg har fått soppinfeksjon igjen... Ja, jeg vet jeg bør gå til lege for å stille riktig diagnose, men skader det å gå på en kur uten at jeg er 100% sikker på at det er det?

Ok, dette er kanskje litt ekkelt, men utfloden lukter på en måte litt søtt. Er det e symptom også? -I tillegg te kløe osv? Det lukter rett og slett søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en kur. Har hatt sopp flere ganger men aldri vært hos lege med det. Piller og krem fra apoteket funker, og hvis det ikke funker bør du dra til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Upraktisk.

Jeg ville tatt en kur. Har hatt sopp flere ganger men aldri vært hos lege med det. Piller og krem fra apoteket funker, og hvis det ikke funker bør du dra til lege.

Ok, tusen takk for svar:) Men det med lukten? Skal utflod lukte slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelica bom

Ok, tusen takk for svar:) Men det med lukten? Skal utflod lukte slik?

Det lukter noe søtt og rart fra mitt underliv også. Kanskje det er sopp det da. Var redd det var fra urinen, noe diabettesgreier jeg. Hadde sopp for et halvt år siden, men tok piller. Kanskje det har kommet tilbake da? Klør ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter noe søtt og rart fra mitt underliv også. Kanskje det er sopp det da. Var redd det var fra urinen, noe diabettesgreier jeg. Hadde sopp for et halvt år siden, men tok piller. Kanskje det har kommet tilbake da? Klør ikke.

Du har ikke sopp hvis det ikke klør og er grumsete utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest angelica bom

Du har ikke sopp hvis det ikke klør og er grumsete utflod.

Takk for det! Da har jeg ikke sopp. Det var jo godt. Da må det være noe annet den der søtlukten. Ikke direkte vond, men annerledes enn det som har vært normalt. Litt søtemmen. Jaja, har ikke gjort noe for å finne ut av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...