Gå til innhold

Angsten er tilbake


Gjest angstkvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest angstkvinnen

Hadde mye angst for noen år siden. Jeg kjempet meg gjennom den, og i to år har jeg vært symptom fri. Nå kommer den lurende igjen. Har ikke angst for noe spesielt. og den er mye mildere enn før. men om kveldene kommer den. og om jeg blir stresset. Det skal vedlig lite til.

fører til at jeg blir lett sint og irritert.

vet bare ikke hva jeg kan gjøre.

Håpe at den går over..?

Har økt på effexor. men det er 5 uker siden og merket ikke noe angst de første ukene så tror ikke det er den som har skylda.

hater hater hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Hei går selv på efexsor for angst men måtte jo bare le da jeg leste lappen i esken. VANLIGE bivirkninger er bl.a. nettopp ANGST...!

(lurer på om det står "vanlige bivirkninger: Hjerteinfarkt" på hjertemedisin)

Blir ikke annet enn totalt uten energi av tabbeletter og dårlig...gidder (orker) ikke engang mate fisken min...gidder knapt lage mat til meg selv engang

Men jeg er jo tydeligvis for dum til å forstå hva som er best for meg, så når folk spør meg hvordan jeg har det, svarer jeg bare "I følge legen min har jeg det bare bra"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angstkvinnen

Hei går selv på efexsor for angst men måtte jo bare le da jeg leste lappen i esken. VANLIGE bivirkninger er bl.a. nettopp ANGST...!

(lurer på om det står "vanlige bivirkninger: Hjerteinfarkt" på hjertemedisin)

Blir ikke annet enn totalt uten energi av tabbeletter og dårlig...gidder (orker) ikke engang mate fisken min...gidder knapt lage mat til meg selv engang

Men jeg er jo tydeligvis for dum til å forstå hva som er best for meg, så når folk spør meg hvordan jeg har det, svarer jeg bare "I følge legen min har jeg det bare bra"...

må le....

*fniiiis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...