Gjest hengekøye-elsker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kan jeg feste en hengekøye ned fra taket i stuen? Jeg ønsker ikke ha et stativ, de tar altfor stor plass. Veggene mine er helt fulle, og leiligheten er ikke så stor. Hvis jeg skal ha hengekøyen der jeg ønsker den i rommet, må den henges fra taket. Bare lurer på om det er trygt nok? Taket er av betong. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg kjenner en med hengekøye stua, men vet ikke hva slags tak det er der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg hang en litt tung taklampe i betongtaket i stua. Etter ett år deisa den i gulvet med et brak! Men det finnes muligens metoder for å feste det på en bedre måte uten at jeg vet helt hvordan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.